keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Why, Why me

Mun on nyt pakko tulla teille avautumaan kuinka naisten vaihdevuodet vaikuttaa elämään. Kyllä, luit oikein VAIHDEVUODET.

Tulin tässä moikkaamaan omaa rakastani Malminkartanoon joka asuu tällä hetkellä äitinsä luona meidän oman kodin putkiremontin takia. Kerkesin viisi minuuttia viettämään aikaa täällä ja jumalauta mulla palaa pinna jo nyt. Sen mutsi on ku sil ois hiekkaa p*****. Mikään ei oo hyvin ja useimmiten sen suusta kuuluu pelkkää valittamista ja seliseli plääplää. M, sen isäpuoli ja minä ollaan helisemässä täällä ku toi yks hulluilee. Argh. 


Soitin omalle äidilleni ja kerroin tapahtuneesta ja naureskelin, että kai se kertoo mulle ku vaihdevuodet alkaa nii osaan ottaa vähän etäisyyttä hiiihii :D Eihän musta tuu ikinä vanhaa kärttystä mummoa, eihän. 

Sattuuko kenelläkään olla neuvoja mitä teen ettei mun pää räjähdä!!!? Onks kellään kokemusta tämmöisestä, toivottavasti ei... Khiihii puspus! :-*

4 kommenttia:

  1. Sattupa sopivasti tää postaus, mulla pitää tehdä kuun loppuun mennessä yhelle kurssille seminaariesitys aiheesta Ihmisen ja norsun vaihdevuodet :DD

    VastaaPoista
  2. mun anopilla on kohtu poistettu nii sillonhan siltä ei tietysti menkkoja enään tuu niin onks sillä nytsit niinku vaihdevuodet? :D en tiiä mut se ei onneks oo seonnu vaan on sama ihana ihminen vieläki :D ja tsemppiä sulle sinne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä, mut toi on seonnu ihan totaalisesti, kauhee hormoonihirviö kuumien aaltojen kera :DD kääkk!

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥