torstai 23. lokakuuta 2014

Ahdistaako?

Tänään ollaan käsitelty ahdistusta, ylläpitäviä tekijöitä sen eri tasoja ja keinoja lievittää sitä. Tämä kyseinen ahdistus on liimautunut varsinkin tänään hyvinhyvinlähelle mua. Ahdistusta on ollut aamusta saakka, muutaman hetken huomasin, että ahdistusta ei ollut. Aikaisemmin ahdistukseen popsin bentsoja ja vaikutuksen huomasi suhteellisen nopeasti... ja helppoa nakata muutama pilleri nassukkaan kuin lähteä miettimään LÄÄKKEETTÖMIÄ keinoja hallita ahdistusta esim. piikkimatto, kylmä-kuuma suihku, ajatusten siirto, liikkuminen.. Totuushan on se, että helpompi tapa tosiaan ottaa muutama pilleri ja jatkaa ihan mitä vain oli tekemässäkään. Nyt täytyy vain harjoitella lääkkeettömiä keinoja ja jatkossa tulen toivottavasti käyttämään ainoastaan niitä.


Taas tämä päivä koitti kun mahdollisuutena olisi käydä rantasaunassa ja ehkä jopa pulahtamassa sinne jääkylmään veteen. Sovittiin aamulla, että KAIKKI menee sovittuna kellonaikana sen lämmittämään, koska se ei ole sähkölla toimiva. Meitä on on tällä hetkellä 7 minut mukaan luettuna ja ainoastaan kaksi minun lisäksi tuli saunaa lämmittämään. Ei siinä mitään, saatiin me se lämmitettyä ja tästä saunalle kävelee noin 15 minuuttia niin saatiin samalla nauttia raittiista ilmasta.


Hehkuttelinkin tossa eilen sitä sähköpostia koskien valintakokeita ja ohjauskeskustelussa päädyttiin ratkaisuun, että en tänä vuonna mene pääsykokeisiin ja ilmoitin koululle myös tästä, Ensisijaisempaa on tällä hetkellä mun kuntoutus, hoito ja kaikki siihen liittyvät muut seikat.

 Äsken mulla oli ohjuri ja käytiin läpi päihdeuskomuksiani ja mitkä niistä ovat tällä hetkellä kaikkein herkemmin mielessä. Olin jo tänään pakkaamassa tavaroita ja lähtemässä kotiin. Teki mieli heittää tavarat ikkunasta ulos ja raivota hullun lailla, mutta onneksi niin en kuitenkaan tehnyt. Päädyin ratkaisuun, että täytän mielihalupäiväkirjaa ja juuri äsken kävin sitä läpi yhden työntekijän kanssa. Mieli paljon parempi, kyllä vielä alakuloisuutta on havaittavissa, mutta muuten normalisoiduin.


 KYSYMYS JOHON HALUAN, ETTÄ JOKAINEN VASTAA REHELLISESTI; NYT KUN OLEN TÄÄLLÄ KUNTOUTUKSESSA PITÄISIKÖ MINUN KIRJOITELLA HARVEMMIN JA SEMMOISISTA ASIOISTA JOISTA OLEN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT....(MUTTA TOISAALTA NÄMÄ KIRJOITUKSET KERTOVAT TÄLLÄ HETKELLÄ PÄIVISTÄNI JA MUUTTUU "NORMAALIKSI" KUN KOTIUDUN.

1 kommentti:

  1. Jos sä koet että haluat jakaa näitä juttuja muille ja koet et kirjottamisesta on apua niin tietysti postailet sitten näistäkin. ihan omien fiiliksien mukaan. tsemppiä sinne <3

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥