tiistai 7. lokakuuta 2014

new place to live, home.

Hitto soikoon, jotenkin osaa ottaa kunnolla aivoon eilinen nuorisoasema käynti. Luulin, että se mun työntekijä olis jo tehnyt paaaaljon enemmän sen Terapiatehtaalle pääsyn suhteen, mutta ei. Oli se kirjoittanut pikkuisen sitä lähetettä ja kysynyt omalta tiimiltään mitä mieltä he ovat ajatuksesta, että pääsisin sinne. Tiimiltä oli tullut hyväksyntä, mutta nyt mun työntekijän pitäisi saada se lähete tehtyä kokonaan, esitettyä se hänen esimiehelleen joka taas sitten soittaa paikkatiedustelun sinne. Ei oo mitenkään helpoksi tehty tätä hoitoon pääsyä.

Ensi viikolla mulla on Mehiläisessä kolmikantakeskustelu jossa on paikalla mun esimies, työterveyslääkäri, työterveyshoitaja, psyk. polilta mun hoitaja sekä lääkäri ja tietty minä. Palaveriin olisi ollut tärkeää osallistua myös tämä nuorisoaseman työntekijä sillä hänellä on ns. valta tällä hetkellä mun hoidosta ymym, mutta se on LOMALLA koko ensi viikon.... Entistä enemmän alkoi jännittämään tuo koko palaveri sillä en osaa kertoa terapiatehtaasta mitään saatika sitten minkälainen aikataulu sinne on päästä, kauanko siellä olisin, vai pääsenkö edes sinne..... uuvuttavaa.

Mä oon pohdiskellut koko aamupäivän sitä, että mistä te muut oikein niitä lukijoita haalitte. Mulla on aina ollut n. 10 rekisteröitynyttä lukijaa ja toki muutamat seuraa anonyymeinä. Ei, ei oo todellakaan tarkoistus vähätellä teitä, kaikki mun lukijat pääsääntöisesti on mahtavia, ihania ja tsemppaavia! Eilen illalla aloitin jo tän pohdiskelun, täytyykö tosiaan olla rikas, omistaa markkinoiden paras kamera ja kuvailla ainoastaan asukuvia tai zoomattuja kuvia mm. uudesta hienosta timanttivalokuvakehyksestä. Onko mahdotonta tavallisen höpsön nuoren naisen "päästä" niin sanotusti huipulle? Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?


Kirjoitin muutama postaus takaperin tästä tän hetkisestä asumisjärjestelyistä jotka tosissaan ovat aika oudot. Meillä alko M'n kanssa putki-, julkisivu,- ja keittiöremontti Heinäkuussa. Vuokrasin yksiön täältä Helsingistä. Tää sijainti on aivan bueno. Pääsen ratikalla, bussilla ja kävellen ihan minne vaan todella nopeasti. Pienet ruokakaupat on n. 5 minuutin matkan päässä ja suurempaan ruokakauppaan kävelee kymmenisen minuuttia. Kaikkein parasta tässä asunnossa on näkymä ikkunasta, aivan ihana!


Nyt meen vetäsee pienet päikkärit ja sit suuntaa olisi kaverin luokse. Meinattiin mennä ottamaan syksyisiä kuvia, nauttimaan raittiista ilmasta ja lopuksi köllähdetään sohvalle katsomaan elokuvaa, see ya puspus

2 kommenttia:

  1. IHANA KÄMPPÄ 1!!! TOI MAKKARIN SEINÄ *SYDÄNSILMÄT* :DD

    VastaaPoista
  2. Höh tosi inhottavaa et tollai vitkutellaan noita sun asioita.. tuntuu et nyky päivänä oli kyse mistä vaan niin kaikessa kestää tuhottoman kauan ja mikään asia ei liiku mihinkään suuntaan, hitto :s
    Ja vau tosiaan ihan huikeet näkymät ja kivan näkönen kämppä muutenkii <3 !!

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥