tiistai 21. tammikuuta 2014

Luulis, että on Maanantai


 Hitto mikä päivä takana, ei sitten paremmasta väliä. Oon ollu niin huonolla tuulella aamusta alkaen. Ensinnäkään mun herätyskello ei päättänyt soida vaikka joka ilta tarkistan vähintään neljä kertaa, että se varmasti on ajastettu oikein ja oikealle päivälle.

Toisekseen mulla oli mukavasti töitä kasaantunut kun olin eilen vapaalla. Toisaalta se tarkoitti vain sitä, että tänään meni työpäivä nopeammin kui esimerkiksi viime viikolla.

:DDDDDDDDDD

Kaiken kukkuraks mun huonon päivän kruunasi se, että M aloitti ihme "riidan" tai voiko sitä edes riidaksi kutsua. Siis yhtäkkiä puhetta tuli siitä, ettei se haluakkaan seurustella mun kanssa ja seuraavassa kommentissa kertoo kuinka paljon hän haluaisi huomioda mua, että tuntisin itseni prinsessaksi. M on muutenkin hyvin huono puhumaan mistään asioista kasvostusten ja yleensä kaikki turhanpäiväinen valittaminen tapahtuu Whatsupissa mikä on todella ärsyttävää. Kahdestaan kun koittaa keskustella jostain niin heti on hermostumisen merkkejä ja ääniä kohoaa muutaman asteen vähintään. Ota nyt sitten noista miehistä selkoa?!?!?!?!?!



Onneksi mulla sentään jotain positiivistakin mahtui tähän päivään nimittäin pääsin nauttimaan tunnin kestoisesta hieronnasta ja kotiin tultaessa oli miun rakas kisumisu ovella vastassa vailla hellyydenosoituksia. =) Näihin tunnelmiin on hyvä päättää tämä päivä ja piiloutua peiton alle odottamaan huomista.


13 kommenttia:

  1. Hei mul on tänään kanssa ollut kunnon maanantai! Siis heräsin niiiiin äkäsenä ja koko päivä on ollu ihan perse.. -.-

    VastaaPoista
  2. Huoh mikä miesten ongelma on kun eivät osaa ilmasta itteään oikein.. tosi inhottava kommentti toi ettei haluu seurustella mut sit kuitenki seuraavaks puhuu ihan muuta.. tullu kuultuu itekki noi jutut aika monta kertaa :D maailman parhain ja luotettavin poikaystävä on kyl kissa! :D tai ainaki mun kissa.. se nukkuu joka yö sängyssä mun kaa, on aina pirtee ja ilonen mut nähdessään, ymmärtää pysyy pois jaloista jos ärähtää kerran sille, eikä se utele mitään mistään :D hah loisto kumppani :D hohoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on tuo munkin kissa aivan samanlainen nyttenkin röhnöttää tässä vieressä kun kirjoittelen ym. =) aaaaivan ihana! Joo en ymmmärrä kanssa tuota ukkoa, seurusteltu on kohta 4,5vuotta ja yhtäkkiä tommosta, whaaaaat????? Tuolla se nyt pelailee ja plääh. anna meidän naisten kaikki kestää

      Poista
    2. Ehkä sil on joku ohi menevä kriisi vaa meneillään :)

      Poista
  3. voiei, huonoja päiviä sattuu joskus mutta yrittää ajatella positiivisesti! Tsemppiä sulle! :)<3

    VastaaPoista
  4. Oot nätti likka, mut toi uus blogipanneri ei oo kauheen edustava siusta.. vanha näytti paremalta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se tosiaan tuima kuva, mutta onhan se otettukkin 6.20 aamulla. Eikun uutta kuvaa kokeilemaan ehkä jo tänään. Tämän blogin ulkoasu muutenkin hieman vielä kesken =)

      Poista
  5. Hah, miehiä saa välillä ihan arvuutella kun sieltä suusta pääsee ihan ihme lausahduksia :D Toisaalta naisilla on sisäänrakennettu kyky tehä kärpäsestä härkänen mikä on huono yhdistelmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulle ainakin on sisäänrakennettuna mainitsemasi kyky, joka todellakaan ei ole kovin hyvä yhdistelmä kun lähtee miehen kanssa selvittämään jotain asioita. :D Eiköhän niitä huonoja puolia kaikista löydy samalla tavalla. hih

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥