torstai 23. tammikuuta 2014

it's over now

Nyt ei tarvitse heti alkuun aloittaa valittamalla kuinka huono päivä on ollut tai miksi en herännyt herätyskelloon. Tänään kaikki on mennyt niinkuin pitään ja ehkä jopa hiukan paremmin.

 Kerroin viikko sitten kuinka odotin yhtä puhelua joka minun piti saada alkuviikosta ja sainkin sen vasta loppuviikosta. Muistatteko? Nyt aijon paljastaa mistä puhelusta oli kyse. Sain nimittäin uuden työpaikan ja pääsen taas asiakkaiden pariin kasvotusten jota olen kovasti  kaipaillutkin. Toimistotyö sinäänsä oli ihan mukavaa ja säännöllinen työaika pelkkää plussa, mutta tässä vaiheessa kun ei ole esimerkiksi lapsia ei minulla ole estettä tehdä vuorotyötäkään. Joten hanskat tiskiin ja uusia kuvioita kohti!



Mistä tietää, että on malttamaton? Voin kertoo, että sitä mä ainakin olen. Kaikki täytyy saada nyt heti tänne eikä vasta kohta. Hyvä esimerkki oli tänään kun mun kaveri linkkas yhtä stand up keikkaa ja heitti ilmoille idean, että mentäisiin sitä Maaliskuussa kattomaan ukkojemme kanssa. Ei hetkeäkään kun liput olivat jo sähköpostissani. Ei me edes keritty kysyy miehiltä, että haluaako ne lähteä... Onneksi kumpikaan ei kieltäytynyt tästä ylläripylläristä ;)


Nemo neljävee on aivan sekasin. On ollut siis alusta lähtien, mutta katoin tossa telkkarista supernannya niin tää yks sankari meni tv-ruudulta nappaamaan juoksevaa lasta tassuillansa. Samaa toimintaa on havaittavissa ainoastaan jääkiekkomatsia katsoessa, mutta ei muuten. Sen jälkeen köllähti suoraan läppärin näppäimistölle ja sain tuntitolkulla koittaa palauttaa asetuksia entisellensä. On se kyllä semmonen veijari!



Nyt jatkan taas löhöilyä ja odotan kun kello alkaa olemaan sen verran, että voi mennä jo nukkumaan. ... Tai ehkä mä odotan sitä ukkoa töistä kotiin, että voin kertoa tän päivän iloiset uutiset nimittäin olen niitä vähän salaillut häneltä ;)

3 kommenttia:

  1. Jeee onnee uudesta duuni paikasta! :) pitäny kysyy monesti tätä eli miten saat tohon banneriin ton sun blogin nimen tollee kivasti ku ite jos liitän sen siihen kuvaan ja lisään sen blogii nii sit se ei anna niinku laittaa sitä ellen pistä siihen blogin nimi kohtaa mitää ja jos pistän nii sit se on tos 2 kertaa.. ja jos pistän esim vaikka pisteen siihe nii sit mun blogin nimion se piste... auta tyhmempäääää ::D hope so ymmärsit jotai täst mun pölöpölö jutust

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä lataan sen kuvan mun puhelimeen ja muokkaan sen photoflitrellä ja siinä laitan ton tekstin ;) jos haluut nii voin jelppiä tai tehä sen sulle; ) ja kiiiiitos!

      Poista
    2. Oooi jos jaksat tehä nii ois aika loistavaa! :)) oon iha tumpelo noiden kans :D

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥