maanantai 27. tammikuuta 2014

I'm tired of being tired

Väsähtynyt neitokainen täällä hei. En ymmärrä miten mua väsyttää näin kovasti, nukuin viikonloppuna superpitkään ja en oikeastaan edes tehnyt mitään muutakuin lepäilin. Lauantaina kaverit tuli kattomaan meille taas Putousta. Siitä on tullu meille vähä niikuin traditio, kiva sellainen. Tulee turhan harvoin nähtyä kavereita ja sen takia onkin kiva, että kokoonnutaan meillä lauantaisin ja katsotaan yhdessä Putousta, juoruillaan ja räkätetään vedet silmissä hauskoille sketsihahmoille. Onko ne edes niin hauskoja? -En tiedä, mutta ainakin minä niille nauran.


 Värjäsin hiuksetkin lauantaina ja luulin onnistuneeni hyvin kunnes karu totuus paljastui Sunnuntaiaamuna föönätessani tukkaa. Takaraivossa oli kämmenen kokoinen alue tyvestä johon olin  unohtanut laittaa väriä, voi kuinka ihanaa. Nyt sieltä paistoi tumma-alue vaaleiden seasta, kauhistus! Eikun pipo päähän, kauppaan ja äitin luokse korjaamaan tilanne. Kyllä siinä oli äidilläkin naurussa pidättelemistä kun paljastui käden jälkeni, ihih. Ei musta ihan kampaajaksi taida olla. Onneksi tilanne saatiin kuitenkin pelastettua ja olen tyytyväinen lopputulokseen.



Tänään sain nauttia vajaasta työpäivästä sillä puolen päivän jälkeen oli sovittuja asioita hoidettavana ja ihanasta salitreenistä. Tuli tossa viikon verran laistettua treeneistä ja tämmöisenkin tauon jälkeen ei millään meinaa saada itsestään virtaa lähteä kuntoilemaan. Mikä siinä on, että ei vaan saa sitä motivaatiota pidettyä yllä? Ehkä pitäisi ottaa niitä ennen > jälkeen kuvia ,niin motivaatio pysyisi koholla, jos siis tuloksia vain on näkyvissä.



 Nyt sujautan tortillan nassuun ja mahdutan itseni vällyjen väliin, sillä flunssa on tällä hetkellä mun sitkeä kaveri josta koitan päästä parhaani mukaan eroon =)


4 kommenttia:

  1. voi että! oon huomannut itsekin väsymyksen lisääntyneen, ehkä se on toi lisääntynyt auringonvalo. Juuri kun kerkee tottumaan pimeyteen niin se pirun (ihana) aurinko päättää muistuttaa olemassaolostaan ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla taas väsy alkanu helpottaa nyt :p
    Hei noi hiukset on kyl älyttömän upeen väriset nyt ! ♡ hmph itekki pitäis värjää mut laiskuus voittaa tässäki asiassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoooos! Onneksi se on suhteellisen nopee prosessi varsinki jos jättää osan tukan värjäämättä niinkuin mä tein :Ddd

      Poista
    2. Haha no joo varmasti mut tarkotusois kuitenki saada koko juuri piiloon ::D täytyy pyytää äippää värjää joku ilta :p

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥