sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Lovely weekend!

Ihana viikonloppu takana ja selvinpäin.  Vietettiin rakkaan kanssa yhdessä laatuaikaa ja näin mun siskoakin. Sisko ja sen mies tosiaan tuli eilen syömään ja loihdin makaroonilootaa sekä daim-muffineita. Kerkesin ottaa kuvia alkuvaiheessa kokkailua, mutta kiireessä unohtu sitten ottaa ne tärkeimmät joten en saa taaskaan aloitettua reseptiosiota. Höh, sorry!

Illalla alkoi vihdoin putous ja muutama meidän kaveri tuli kattomaan sitä ja kyllä naurulihakset pääsi taas valloilleen. Mun lemppari on kyllä se hipsterijätkä ja toisena tulee Antsku. Joko teillä on lemppareita ja inhokkeja?

Tänään piti mennä kahvakuulailemaan sillä mun lemppari vetäjä on toipunut polvileikkauksesta, mutta eilinen reisi-vatsa-pakara painoi päälle. Olin ja oon edelleen aivan rikki ja totesin paremmaksi vaihtoehdoksi pitää lepopäivän tänään. Joten bussi alle ja keskustaan. Elokuva, kävelyä, shoppailua ja syömistä. Näistä oli tämä päivä tehty. Nyt uutta viikkoa kohti ja toivotaan mahdolisimman hyviä uutisia jotka muuttaisi elämän suunnan taas hetkeksi. Heipsundeerusta vaan!








1 kommentti:

  1. Höh mä en nähny putousta ku lauantaina oltiin helsingissä ja sunnuntaina ku tuli uusinta nii nukahdin jo ennen 9 :/
    Mäki haluisin nähä ton walter mittyn leffan! :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥