lauantai 11. lokakuuta 2014

Alkuperäiset 151

Siis aivan ihana konnari äsken M-junassa. Olin Malminkartanon kohdalla ostamassa lippua, mutta konnari huikkas kiireessä tulevansa kohta luokseni takaisin. Konnari tuli myyrmäen kohdalla  ja ilmoitin ostavani Vantaan sisäisenlipun, oltiinhan me jo Vantaan puolella. Konnari alko nauramaan ja tokas vaan, ei tää yhteiskunta näin toimi, sä tulit jo Helsingin puolella kyytiin. Kaikesta huolimatta hän jäi istumaan samaiselle penkkiriville hihittämään hetkeksi ja lähtiessään huikkas "mukavaa viikonloppua!" Säästyi rahat ja kaupan päälle hyvä mieli! AWSOME!



 Olin taas kotona(siellä missä on nyt putki-, ja keittiöremontti) etsimässä vaatteita ja muuta roinaa mun kirpparipöydälle myytäväksi. Monta kaunista mekkoa, neuletta, laukkua ja mitä kaikkea muuta hinnoittelin ja vein myytäväksi. MIKÄ PARASTA löysin kansion jossa oli hevosen kuvia kannessa, mutta sen sisältö oli niiku WAU! Keräsin skidinä Pokémon kortteja, niitä kuvallisia. Varmaan arvaattekin jo mitä hevoskansion sisältä löytyi? Alkuperäiset 151 pokemonia!! Muutama uupuu, mutta siis lähes kaikki on. Uskoisin, että vuosien päästä tienaisin jo hyvät rahat noilla :p keräsittekö te noit korttei? Nykysin pokemonei on ilmeisesti ihan älytön määrä, oonko väärässä?


Kävin siinä kirpputorin kahvilassa samalla reissulla kun vein uusia myytäviä sinne. Pöydältä löytyi tämän päivän lehti ja päätin vilkaista sitä siinä samalla ja löysinkin aika ajankohtaisen uutisen & haastattelun.


Siis KAHDEKSAN nuorta per päivä siirtyy työkyvyttömyyseläkkeelle, järjetöntä. Masennus ja muut mielenterveysongelmat on suurin syy jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle. Oon ollut tietoinen, että monet eivät palaa takaisin työelämään. Pääsykoe materiaali jota luen nyt käsittelee tätä samaa aihe-aluetta, mutta siis oon aivan järkyttynyt tuosta määrästä per päivä. Mun mieli ei nyt pilko tuota faktaa, oon hämmästynyt. onneksi mulla on työpaikka jonne palaan kunhan kaikki asiat ovat järjestyksessä. 


Onneksi on hyviäkin asioita maailmassa. Mä nimittäin rakastan syksyä! Kaikkia niitä värejä joita luonnosta löytyy ja huomenna lähtö sinne Anttolanhoviin ja siellä seudulla pitäisi olla ruska-aika. Eli odotan innolla, että pääsen pomppii lehtikasoihin ja nauttimaan meidän vuosipäivästä! 

2 kommenttia:

  1. hahah muistan ton pokemon hulluuden mikä joskus oli! (olin itekin pokemon hullu) joskus ala asteella yks luokkalainen kiusas mua tunnilla ja ku olin menossa kertoo opettajalle nii se sano et jos en kerro nii saan valita sen pokemon korteista ihan minkä vaan ja valitsin sen raketti ryhmän kissan en muista sen nimeä mut se oli mun eka kortti ja siitä se hulluus lähti :DD
    oi vitsi pitäkää huomenna kiva päivä!! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kestä :Dddddd oot iha höppänä! Ja kiitos toivon, että päivästä tulee ihana ja rakkauden täyteinen khihi

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥