keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Fiiiiiiiilistelyyy

Heissan puput! Täällä mä fiilistelen, AIVAN mahtava päivä takana eikä vielä oo edes loppu. Tulossa on vielä rentoutus+päivänpurku ja sauna!


 Kerroinko joskus teille, että laitoin syksyn yhteishaussa kouluihin paperit sisään? -No tadaa sain tänään sähköpostiin PÄÄSYKOEKUTSUN! Tää sähköposti sai mut siis todella iloiseksi, mutta myös samalla stressaantuneeksi ja ahdistuneeksi. Oon jonkun verran lukenut pääsykoe matskua, muttakun tässä nyt on sattunut olemaan paljon muutakin mietittävää niin on se lukeminen jäänyt vähän taka-alalle. Toisekseen en oo ees varma pääsenkö täältä sinne kokeeseen, täytyy ohjurissa (Ohjauskeskustelu ohjaajan kanssa) kysäistä asiasta. Pohdin myös, että kannattaako mun sinne edes mennä... toisaalta mä en siinä mitään menetä joko pääsen sisään tai en pääse ja jos pääsen sisälle ja tää tilanne ei oo tasoittunut tarpeeksi voin ottaa paikan vastaan ja aloittaa koulutuksen hieman myöhemmin tai sitten en vain ota paikkaa vastaan. (Taas näitä mitä jos.....)


Oon saanu täällä tehtäväksi listata mm. päihdeuskomuksia. Luulin, etten saa tehtyä koko listaa. Eihän mulla mitään päihdeuskomuksia ole. VÄÄRIN! Jokaisella on. Tällä hetkellä mun lista on kaksi sivuinen ja sieltä löytyy mm: Baariin ei voi mennä selvinpäin, ei tanssimaan eikä laulamaan karaokea, Arjen askareet sujuvat mukavemmin esim. siivoaminen, Juhlapyhinä täytyy käyttää päihteitä KOSKA KAIKKI MUUTKIN. No ei todellakaan kaikki oikeasti käytä päihteitä, mutta tässä huomaa kuinka niitä syitä riittää minkä takia voi käyttää päihteitä.


Vapaa-ajat oon lähinnä kulunut facebookissa, tehtäviä tehdessä ja musiikkia kuunnellessa. Ainiin loppuun tämmönen tietopläjäys; Käytiin yhdessä ryhmässä läpi sisäisen puheen merkityksestä ja tiesittekö, että jokaisen ihmisen minuuttiin sisältyy 300 sanaa ja 50 000 ajatusta vuorokaudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥