keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Ensimmäiset tunnelmat

Wuup täällä ollaan, siis Terapiatehtaalla! Mä oon aivan hukassa. Tää paikka on niikö rivitalo jossa on neljä kahden hengen solua. ja jokaisessa solussa on joko keittiö/olohuone tai ryhmätilat ja tottakai nää kaks huonetta asiakkaille. Mun kämppis tuli tänne eilen joten en onneks oo ainut "uusi" hukassa oleva asiakas. khihihi.

Sain täällä vasta kuulla siitä, että Nemo saa liikkua vain tässä mun huoneessa. Viereisessä solussa on Nemoa pienempi koira ja se kuulema saa viipottaa menemään siellä miten haluaa. Mun mielestä vähän epäreilua.... Kävinkin jo ohjaajille siitä sanomassa, että ei sen näin pitäis mennä. Kelatkaa nyt; Nemolla on kusikoppa ja ruokakuppi samassa huoneessa, yök!!! Vähän sama ku me ihmiset syötäis vessassa..


 Kukaan ei oo kertonut mulle mitä ja monelta tääl tapahtuu mitä. Kuulema lääkkeenjako aikana jos ei kerkee hakemaan omaansa niin ei saa sit sitä ollenkaan. wtf, kiva ku ei ees tiiä kellonaikoi millo mun pitää niit lääkkeit hakee.

Ku tulin tänne täyttelin kaikkia tulopapereita, mut puhallutettiin ja "takavarikoitiin" kaikki tavarat. Yöhoitaja tarkistaa läpi kaikki mun laukut ettei siel oo mitään ylimääräistä mm. lääkkeitä, alkoholia tai muita päihteitä. Ensivaikutelma täst paikasta on ehkä vähän negatiivinen. Odotin, että mulle esiteltäis paikkoja, kerrotais päiväohjelmasta, mutta ei. Mun pitäis tän illan aikana antaa kusinäyte huumeseuloihin, karmivaa. Vihaan ylikaiken sitä, että joku toljottaa siinä ku koittaa tehdä tarpeitaan.

Onneks mulla on sentään Pretty little liars:in uusin tuotantokausi mukana joka saa viihdyttää mua tän illan. wippwipp.


 AINII! joudun olemaan täällä kaksi viikkoa "kiinni" ennenku pääsen käymään esimerkiks koton ja ensimmäinen käynti saa olla vain päiväluontoinen ja yöksi pitä hakea erillistä lupaa ja sitä ei kuulema helpolla saa.... Ahdistaa nyt jo tää koko paikka, vaikka oon vasta muutaman tunnin kerinny täällä olemaan.

Nyt kaikki tsemppiviestit ois enemmänkin kuin tervetulleita...

6 kommenttia:

  1. Siis toi on kun joku suljettu laitos, kun mitään vapauksia ei oo jne, hui.. no mut tsemppiä sinne nyt paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No melkein vaikka "vapaasti saa liikkua" minne mä tääl liikkuisin paikasta joka sijaitsee keskellä ei mitään :D Pläh pikkusen alko jo helpottaa olo ja seulat sain myös annettua toisella yrityksellä hajaha

      Poista
  2. En olis odottanu ihan tollasta, ku niin kovasti sinne halusit ja ymmärsin et ihan haluttu paikka eikä helposti pääse. No mut toivottavasti on vaan alkuahdistusta. Nopeesti sitä pääsee sisälle meininkeihin ja muista et kuulopuheet voi olla pelkkiä luulopuheita. Ei saa manata valmiiks, vaan ottaa mielenkiinnolla vastaan mitä tarjotaan. Tsemppiä ihan kamalasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olo alkaa jo tasaantumaan ja ehkä tää on hyvä olla pois "kaiken keskeltä" sen pariviikkoa, että pääsee aloittamaan työskentelyn ikävien asioiden parissa kunnolla ennenkuin menee käymään edes kotona... Ja kiitos <3 onneks mulla on nemo täällä

      Poista
  3. voi ei, onpas kamala ensivaikutelma! luulis että siihen varsinkin olisi tommosessa panostettu jollain tasolla, kun se kuitenkin on tosi tärkeetä. noh, hyvin siellä varmasti lähtee pyörimään ja hirmusti tsemppiä sinne! sun parastahan ne siellä ajattelee, vaikka ei aina siltä tuntuiskaan :-)

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Hyvin se menee, muista että tuo on sun parhaaksi vaikka aluksi ei ehkä maistukkaan! :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥