sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Im back finally!!!!!!!!

Heippa! En tiedä kuinka moni teistä jaksoi odotella monen monta kuukautta uutta postausta, mutte te jotka jaksoitte niin älyttömän iso kiitos.

Näiden kuukausien aikana on tapahtunut paljon tai itseasiassa koko kuluneen vuoden aikana. Hirveästi ilon aiheita ei ole löytynyt ja olen tasapainotellut elämäni sekä oman hyvinvointini kanssa siis pitkään. Luonteeltani koitan olla kovin vahva, mutta kuten yleistä minunkin sisällä on pienen pieni avuton vaaleatukkainen tyttö. 

En kestä lainkaan vastoinkäymisiä. Tämä ilmenee joko kauhealla itkupotkuraivarikohtauksella tai sitten sivuutan vain koko jutun.. vaikeat ja kauheat asiat joita minulle on elämäni aikana sattunut olisi pitänyt käsitellä saman tien eikä heittää vain olan yli ja olla kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Tämän tehtyäni olen päätynyt nyt tähän pisteeseen missä nyt olen.


Olen siis muutamien kuukausien aikana ollut muutaman kerran psykiatrisella osastolla "tuulettamassa" ajatuksiani sekä apua hakemassa. Yhdessä vaiheessa kävin jokatoinen päivä psyk. polilla keskustelemassa tukihenkilöni kanssa. Hän arvioi joka kerta vointiani sekä kuunteli mistä ikinä halusinkaan keskustella. Olen tämän kaiken takia joutunut olemaan pitkällä sairauslomalla ja taistelemaan kelan kanssa rahoista.

Tällä hetkellä käyn noin kerran viikossa polilla sekä nuorisoasemalla (päihdepoli) minulla on uusi työntekijä siellä jonka luona käyn. Päihdepolin työntekijä on ollut nyt sitä mieltä, että haluaisi minut Terapiatehtaalle joka sijaitsee Tervalammen vieressä. Paikka on tarkoitettu päihde,- ja mielenterveysongelmaisille ja hoitoaika siellä on n. 1-2 kuukautta.

Muutoksia asuinjärjestelyihin on sen verran tullut, että nykyisin asun yksin (kaksin) nemon kanssa mukavassa yksiössä josta aivan mahtavat näkymät ikkunoista. M'n kanssa kyllä ollaan edelleen kihloissa, mutta hän haluaa putkiremontin vuoksi muuttaa hänen äidin luokse säästämään rahaa.


Varmasti paljon uutta tietoa tässä tuli nyt kirjoitettua ja puolet varmaan unohtuikin joten saa kysellä jos jäi epäselvyyksiä. Olen taas täällä seurassanne!!

Kuvia matkan varrelta >














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥