torstai 9. lokakuuta 2014

Somebody help me!

Palaan vielä pikkiriikkisen eilisen kirjoituksiin koskien sitä Terapiatehdasta. Mun päihdepolin työntekijä nimittäin koitti selvittää eilen vielä klo 19 jälkeen paikkatilannetta vaikka sen työaika ois loppunu jo ajat sitten. Se ei kyl saanu sieltä ketään kiinni, mutta lupautui tänään vielä soittamaan mun asioista eteenpäin ja delegoimaan "lopputyöt" jollekkin sen kollegalle, koska se jää nyt puolentoista viikon lomalle. Mistä mä oon näin ihania työntekijöitä saanut yhtäkkiä mun ympärille? Kaksi aivan loistavaa, ihanaa, ymmärtäväistä ja parasta työntekijää.


Mulla on nyt ollu kohta kaksi viikkoa kirpputoripöytä jonne oon roudannut mun vaatteita joita en ole käyttänyt ikinä tai en vain enään tykkää niistä. Oon saanut myynneillä maksettua kahden viikon pöytävuokran sekä tällä hetkellä plussalla vähän yli 50€. Lauantaina pitäis käydä tyhjentämässä pöytä, mutta mietin vielä pitäiskö kolmannenkin viikon.. Mulla on niin älyttömästi tota vaatetta ylimääräisenä, että haluaisin vaa eroon niistä. Myyn niitä ihan pilkkahinnalla. Aito longchampin laukkukin 4€, paidat 0,5€ ja neuleet 1-2€. Jos en jatkakkaan kolmatta viikkoa siellä niin lahjoitan kaiken mun äitipuolelle joka tuntee paljon suomalaisia perheitä jotka ilahtuisivat mun vanhoista/uusista vaatteista. Tänää vein viimeisen satsin vaatteita ja muutamat elokuvat. Toivottavasti ne menis kaupaksi, jokainen euro on tällä hetkellä mulle tärkeä! Hassuu kun aikasemmin pelaillut pelikoneita ym. käyttäny rahaa niin turhiin ostoksiin ku vaan mahdollista ja nyt joutuu laskee pennilleen paljonko sitä rahaa budjetoin esim ruokaa. Kädestä suuhun taitaa tällä hetkellä kuvastaa mun rahatilannetta perfectoooo.


 Ihanaa ku asutaa nyt ukon kanssa periaatteessa eripaikoissa niin käytiin tänään "kahvitreffeillä" arnoldsissa aaahahahahaah :D :D kyllähän me ollaan melkein koko ajan nukuttu samassa paikassa, mutta oi ihanaa saa välillä olla rauhassa! Tänään NIIN nautin yksinolosta täällä mun pikkupikku yksiössä :)



En sitten kuitenkaan uskaltanut jättää meidän vuosipäivää m'n kontolle vaan varasin hotellihuoneen Anttilanhovista. Löysin myös elämyslahjat.fi sivustolta senmosen ratsastusretken joka kestäisi kaksi tuntia rauhallisen luonnon keskellä. Sain jopa ukon innostumaan tästä, en kyllä itekkään ole ikinä ratsastanut ja pelkään niitä ylikaiken. Ne on niin iiiiiisoja! Valitettavasti me nyt ei sitten päästäkään ratsastamaan kun se olisi alkanut Sunnuntaina jo kello 10 Mikkelissä ja ei ihan viittis kukonpierun aikaa herätä ja lähteä ajamaan. Nyt täytyy sit keksiä jotain muuta mukavaa sunnuntaipäivälle. Tietääkö teistä kukaan jotain "elämysjuttuja" Mikkelin tai lähiseudun suunnalla? Help me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥