maanantai 13. lokakuuta 2014

Viides vuosipäivä


Aivan ihana päivä eilen, vaikka epätoivo meinas ottaa vallan iltapäivällä. Oltiin siis viettämässä M'n kanssa meidän viidettä vuosipäivää. Oltiin vuokrattu hotellihuone Anttolanhovista ja ajateltiin, että käydään Mikkelin keskustassa vähän shoppailemassa. Hitto siel oli melkein kaikki kaupat kiinni... Käytii ostaa kauheet mässypussit, sipsii ja limua illaksi. Löydettiin kirpputorilta yatzy, aivan mahtava peli. Ulkon oli älyttömän kylmä ja siks tunnelma vähän lannistui, että ei oo mitään tekemistä. Kun päästiin Anttolanhoviin nii vuokrattu fillarit ja sen jälkeen käytiin vähä soutelemasssa. En kestä, oon aivan surkee siinä hommassa. Ei siitä tullu muutakuin kauhee naurukohtaus molemmille ku koitin räpiköidä sen veneen kanssa :D:D




Käytiin illalla saunassa, pelattiin yatzya ja haettiin siitä respasta salaatit molemmille ku alko olee vähän turvonnu olo kaikista niistä herkuista joita oltiin syöty. 


Oon tuonu välillä täällä blogin puolella esiin tätä Nea neljävee ilmiöö, eli mähän oon ihan Hello Kitty fani! No M oli ostanu mulle lahjaksi ison Hello Kitty herätyskellon jossa on säästöpossu samassa. Vuosien varrella onneks toi ukko on huomannut, että mun hoidossa oikeat kukat, kasvit tai mitkään muutkaan rehut ei pysy elossa, joten sain ihanan hopearuusun, todella nätti. Mä olin taas muistanut sitä Policen rannekorulla.



 Täyttävä (lihottava) hotelli-aamiainen syöty ja nyt autossa istumassa matkalla takaisin kotiin, ehkä tänään olis luukusta tippunu pretty little liars 4 tuotantokausi..(en jaksa enään odottaa) 



Pakko todeta, että on mulla vaan niin mahtava avomies! Viiteen vuoteen on mahtunut niin paljon riitoja, mutta myös niitä ihania hetkiä joista ollaan nautittu yhdessä. Viimeiset puolivuotta on koetellut tätä parisuhdetta rankalla kädellä, mutta edelleen ollaan tässä ja oon saanut kaiken mahdollisen tuen rakkaaltani. Oon sitä mieltä, että harva mies olisi kestänyt sitä kaikkea mitä on tapahtunut ja missä tilanteessa ollaan oltu. Välillä unohtuu kehua tai antaa kiitosta toiselle, sitä pitäisi varmasti jokaisessa parisuhteessa tehdä enemmän. Eikä pitää toista itsestäänselvyytenä. 


3 kommenttia:

  1. Ihana sinä <3 phahaha voin niin kuvitella miltä oot näyttänyt ku oot yrittäny päästä sillä veneellä eteenpäin, ei sen puoleen en mäkään mikään taituri oo soutamisessa :D
    kiva että teillä oli sit kuitenki ihana vuosipäivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on video matskuu mun soutamisyrityksestä :D katotaa saanko jossai vaihees sen lisättyä tänne!

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥