keskiviikko 29. tammikuuta 2014

henkisesti raskasta

Tiiättekö fiiliksen kun kaikki tuntuu kaatuvan niskaan ja mikään ei oo hyvin. Kyse saattaa hyvinkin olla pienestä asiasta ja kun kerrot siitä jollekkin kukaan ei ymmärrä mitä tunnet. Tänään mulla on ollut juurikin tämmöinen olo. Eilisessä postauksessa toivoin hieman positiviisempaa mieltä tälle päivälle, mutta sitä ei ilmestynyt. Ainoa positiivinen asia joka tämän päivän aikana tapahtui oli kun juuri puhuin äitini kanssa ja hän sai mut miettimään asioita uudelleen ja käännettyä tämän päivän murheet voitoksi. Niinkin pienistä asioista tänään olen murehtinut kuin työpäivä, työpaikka ja kaikki siihen liittyvä. Samoja asioita kävin läpi mielessäni mistä olen teille jo aikaisemmin kirjoittanut. Henkisesti todella rankkaa mulle ja kovin moni teistä ei varmasti pysty asiaa sisäistämään sekä sitä kautta ymmärtämään mitä mun pään sisällä oikeastaan tällä hetkellä liikkuu, vai liikkuuko mitään?


Käytiin M'n kanssa Lidlissä tänään ja laiskuuden painostamana ostettiin kolmen juuston pakastepizzat ja siihen vielä pepperoneja. Kotoa jääkaapista löytyi aurajuustoa ja jalopenoja. Eikun kaikki pizzan päälle ja uuniin. Ei ehkä kuulosta hyvältä, mutta maistettuani sitä niin nammmmm! Voittaa kyllä mennen tulle Grandiosan pizzat ja oli myös paljon paljon edullisempaa. Suosittelen siis tosissaan tätä, niin helppoa "ruokaa" laiskuuspäivien varalle. ;)


Pakko myöntää oon tulossa hulluks, nyt mun hermoja koetellaan ja kunnolla. Nemo on aivan hirveellä tuulella, se repii jokaisen paperin jonka löytää ja jos ei ole esillä niin kyllä se omatoimisesti tuolta lipastoista jollain kumman taidolla ne kaivaa. Kyllä. Kyse on kissasta ja mistä tollasia oikein saa? -Turusta kun hakee ilmaisen kissan niin ei siinä ole kyllä kaikki kunnossa. huhhuh, osaa se kyllä olla niin ihana. Nukkuu vieressä, kattoo telkkaria mun kanssa ja osaa olla hellyyttävä.



ps. Mitä mieltä ootte ollut tästä postaustahdista, postauksista ja blogin ulkoasusta? 
pps. ihanan koneeni ansiosta tän postauksen tekemiseen meni huimat kaksi tuntia ja saldona kasa harmaita hiuksia, öitä

5 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Nea kiitos ihanasta kommentista, piristi mua näin aamusella. Mäkin luulen, että kaikki muuttuu työpaikan vaihdon myötä :) jouduin poistaa sen, laitan facee syyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juu ymmärrettävää :D
      Puspuss hyvää duuni päivääääää!
      Mul on niin yliüberpaljon energiaa eikä mitään mihin purkaan sen ... :D

      Poista
  3. Hei sulle on haaste mun blogissa! :)

    http://littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tiedän niin tuon heti tekstin alussa mainitsemasi tunteen elämän pienistä ongelmista jotka itselle saattavat olla hyvinkin suuria! Onneksi sentään äitisi piristi <3
    Ja asiaan liittymättä, tuo pizzasi muuten näyttää ihan liian herkulliselta :D

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥