keskiviikko 15. tammikuuta 2014

crazy, wierd or what?

Heipskukkuu ja ihana ihana Keskiviikko on täällä. Mikäs tästä päivästä tekee sitten niin ihanan? Ei mikään. Ajatus vain siitä, että puolivälissä työviikkoa mennään ja kohta on taas viikonloppu ja saa nukkua vaikka tuhanteen. Oon rakastunut nyt nukkumiseen ja nautin siitä ihan uudella tavalla. Ennen heräsin ennenkuin kukko kerkesi edes pierasta ja nykyisin voisin nukkua koko ajan mun lämpöisen untuvapeiton alla.

Joo tosiaan toivottavasti kovin moni teistä lukijoista ei juoksut karkuun julkaistuani ensimmäisen videopostauksen joka oli kaiken lisäksi huono, pieni ja pelkkää pikselimössöä. Seuraavan videopostauksen voisin tehdä kunhan saisin hankittua itselleni uuden kameran. Nykyisin olen tyytynyt vain puhelimen kameraan, mutta toiveena on pitkän pitkän aikaa ollut jonkin sortin järjestelmäkamera. Kaikista vihjailuista huolimatta semmoista ei tuo mun ukko ole ostanut minulle ja luultavasti joudun sen omilla pikku rahosillani hakemaan kunhan liksapäivä koittaa. Pyytäisinkin teiltä apua, minkälaisen kameran hankkisin?

Alkuviikosta ei tosiaan ole tapahtunut mitään vaikka luulin saavani hyviä uutisia, mutta ei. Minulle luvattiin soittaa alkuviikosta, noh eikö alkuviikko ole nyt mennyt? Vai mihin se oikein loppuu.. Tänään on Keskiviikko eli keskellä viikkoa. Ei siis alkuviikko eikä loppuviikko vaan keskiviikko. joo öh. mitähän mä nyt sekoan täällä. Taitaa olla aika lopettaa nyt tää kirjoittaminen ennenkuin rupean oikeasti sekoilemaan, hehee heihei!





6 kommenttia:

  1. Mua ärsyttää just kun kaikissa virastoissa yms sanotaan esim just et soitellaan alkuviikosta mut sit saattavatkin soittaa perjantaina.. mut ai että jos itse unohtaa soittaa sillon kun on sovittu nii siitähän ei seuraa mitään hyvää.. nallekarkit ei mee ihan tasan.. :D ja heei ihan kiva se video postaus oli :) kameroista mulla ei oo mitään tietoo kun pitäis itekki joku järkkäri löytää ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, mullakin niin hemmetin huono muisti et saatan unohtaa tärkeitäki asioita. On mulla tosiaan puhelimes kalenteri ja on viel iha paperikalenteri mut aika huonosti niit tulee täyteltyä kun luulee sitten muistavansa. Toivotaan vaan, että puhelu tulis edes tän viikon aikana. En viittis itse soitella sinne ku sit ne rupee luulemaan et oon joku seko... :D heh. Toivottavasti nyt sais asiaan selvyyttä nii voisin teillekki valaista asiaa mitä tässä suunnittelen hihii.

      Poista
    2. JEEEEE!!!! Sain varmistuksen mun odottama puhelu tuleee viimeistään Perjantaina ja syy miksen ollut saanut puhelua alkuviikosta on hyväksyttävä, jeejee im happy!

      Poista
    3. Noniin hyvä juttu! Täällä innolla ootellaan että mistä on kyse :)

      Poista
  2. Mulla on Nikon D3200. Se on sopinut oikeen hyvin aloittelijalle ja on sanottu että se kelpaa edistyneempäänkin käyttöön. Hintakaan ei päätä huimaa, mulla maksoi 400 objektiivin kanssa. :) En oo paljoa muita kokeillut mutta tuohon oon ollut tosi tyytyväinen!

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥