torstai 20. marraskuuta 2014

how to get out of this suffering.....

Lauantaista on jo kulunut tovi ja tässä ajassa on kerennyt tapahtumaan vaikka ja mitä. Sunnuntaina oli vierailupäivä ja yhdelle meistä taisi tulla ainoastan vieraita/vieras. Yhden ainoan onnistumisenkokemuksen sain sinä päivänä kun kävin lenkillä ja vetäsin myyränkierroksen x2 eli 7 km yhteensä. Se onnistumisenkokemus taas jäi sinne viime viikolle, sillä olihan se jo Sunnuntaipäivä.


Mun reflat bentsopudotuksista on aivan kamalat ja ne on alkanut vasta nyt kun ollaan jo loppusuoralla. Tekis mieli repii silmät irti päästä, missään asennossa ei oo hyvä olla, henkisesti & fyysisesti paska olla ja kaiken kukkuraks viisaudenhammas vittuilee mulle. On tää kyllä yks kärsimysten viikko ollut tähän saakka.


 Mullakun on tuo kaikkien rakastama atooppinen iho ja tähän aikaa vuodesta se alkaa olemaan  pahimillaan. Kutisee koko aika ja ihottumaa pukkaa. Onneksi tällä hetkellä sitä on ainoastaan jaloissa ja toivon mukaan se ei "levii" muualle kroppaan. Kolme lääkäriä jouduin soittamaan läpi ennenkuin sain puhelinreseptin Ceralan plus rasvaan joka on tarkoitettu atooppiselle iholle. Nyt noita pumppupulloja mulla on kolme, eli 1,2kg rasvaa, riitää taas hetkeksi.


Mun olis pitänyt tänään lähteä yölomille ja mulla oli aika varattuna psyk. polille mun työntekijälle, mutta en nyt sitten päässytkään lähtemään, joka ei piristä mieltä lainkaan. Eilen illalla oli ihan järkyttävä olo. Päivän purun jälkeen ohjaaja pyysi mua keskustelemaan sen kanssa toimistoon. Poltin tupakan ja matkasin toimistoon, mutta hän plääsäs 20min jonkun muun kanssa, enkä mä todellakaan meinannu jäädä asumaan siihen oven taakse ja päätin sitten rypee siinä paskassa olossa loppuillan. Sain onneksi nukuttua, mutta samat fiilikset edelleen. somebody help me

3 kommenttia:

  1. Auts, tsemppiä! Nyt on vaikea olla mutta kerran tuo vaan tarvii mennä läpi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! joo, ei tässä vaiheessa auta muuta kuin kestää ja sen jälkeen saan olla kyllä ylpee ittestäni =)

      Poista
  2. tsempit sinne sulle! kyllä se siitä vielä hymyksi muuttu :) *hali*

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥