sunnuntai 30. marraskuuta 2014

#TAHDON2013 & kotiharjoittelu

Kukkuu! Tää viikko on kaikin puolin ollut melko paska, muutamaa juttua lukuunottamatta. Olin kotiharjoittelussa Keskiviikosta Torstaihin. Oli aivan super mahtavaa päästä nukkumaan oman rakkaan viereen. Käytiin päiväseltään elokuvissa kattomassa Mielensäpahoittaja ja se oli kyl ihan super hyvä. Yleensä suomalaiset elokuvat ei nappaa paitsi pikkupojat. Suosittelen nyt noita molempia elokuvia jos ette niitä ole nähnyt. Saa kyllä sydämensä pohjasta nauraa!


Harjoittelun aikana mun solukämppis piti nemosta huolta, ja siivos mun puolesta, mahtavaa. Kun palasin Torstaina niin tää ryökäle oli omatoimisesti avannut oman "karkkipussinsa" ja syönyt sen kerralla tyhjäksi.... Ei Nemo mikään tyhmä kissa oo, haha!


 Keskiviikkona tuli tietoon se, että saan viettää täällä joulun ja uuden vuoden! Eli 15.12 kotiudun, olen viikon verran kotona ja 23.12 palaan takaisin tänne, takaisin kotiin sitten 2.1.2015 ja 5.1 TÖIHIN! Aivan super hyvät suunnitelmat ainakin omasta mielestä =) Kyllä tää kaikki paska alkaa pikku hiljaa mennä parempaan suuntaan, kyllä mä tästä selviän!


Tasaiseen vauhtiin on bentsot pudonnut ja tänään meni sitten viimeiset.... Oon hyvin ristiriitaisissa tunnelmissa tästä asiasta.

 Eilen alkoi kauheat vieroitusoireet: Hengitys oli pinnallista, syke korkealla, kuvottava olo, tärisytti, kädet ja jalat nyki sekä olo kuin ois vaihdevuodet. Ensiks kauhean kylmä ja kädet silti hikoaa ja perään järkyttävän kuuma. Nukkumisesta ei meinannut tulla mitään, kun misään asennossa ei ollut hyvä olla. Yhdessä vaiheessa eilen tuli sitten nauru/itkukohtaus.. Nauroin ja samalla itkin, hah. kauheeta. Eilisen jälkeen pelottaa tulevat päivät... Jos joku tulis tarjoamaan mulle bentsoja niin aivan varmasti nappaisin muutaman nassuun. Olot lähtee sillä millä ne on tullutkin, mutta toivon nyt vaan, että kestän nää vierotusoireet ja sen jälkeen mun ajatusmaailma toivon mukaan muuttuu bentsojen suhteen. Oma pystyvyys heittelehtii jatkuvasti. Muutama tunti sitten olo oli kuin maailmanomistajalla, mikään ei tuu estää mun raitistumista ja seuraavassa hetkessä makaan sängyllä kippurassa ja valittamassa, että mä en pysty tähän..


JA VIIMEISEKSI, MUTTA EI VÄHÄISEMMÄKSI PERJANTAI OLI MULLISTAVA PÄIVÄ KOKO SUOMEN KANSALLE, IHANAA KIITOS! #TAHDON2013 RAKKAUS VOITTI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥