tiistai 11. marraskuuta 2014

Hanskat nostettu takaisin tiskilta käsiin, lets go!

Kukkkuluuruu! Perjantaista on jo aikaa ja sen aikana on tapahtunut muutoksia mun ajattelutavasta sekä tuntuu kuin peruutusvaihde ois kytketty päälle. Oon miettiny paljon näinä päivinä mun todellista motivaatiota. Teen annetut tehtävät tunnollisesti, suostuin bentsopudotuksiin ja olen aina ajoissa siellä missä pitääkin. Haluan kaikista päihteistä täysraittiuden, mutta se tuntuu mahdottomalta saavuttaa. Vertauskuvana  käytän timanttisormusta joka on lasin toisella puolella eikä se ole saavutettavissa on minulla nyt tämän kaltainen tunne ja tilanne. Siis teoreettisestihan täysraittius onnistuu ja tapahtuu kun tarpeeksi tekee töitä sen eteen, hankkii hallintakeinoja ja päihteettömän verkoston. Miksi se tuntuu silti niin kauhean kamalalta? Joulu ja uusivuosi tulossa, minä raitistumassa. What happening? Motivaatiota on ja teen kaikkeni, että onnistun tässä. Hanskat takaisin tiskiltä käsiin ja eikun hommiin.

Näin lääkärin Perjantaina ja se on ollut tähän asti AINOA lääkäri jota kiinnostaa mitä mulla on sanottavana ja mitä mieltä olen lääkityksestäni. Harmi kun hoitoni täällä loppuu en saa häntä mukaan omalle psyk polille tai a-klinikalle. ;( dislike ja pakko vielä mainita se, että tän neljän vai kolmen viikon aikana en oo ollu niin hyvissä ryhmissä kuin tänään. Asiat oli "pelkistetty" eli hyvin yksinkertaista, eikä niitä vatvottu miljoonasta eri näkökulmasta. Ainoa probleemos, oli kun ei saanut samalla tavalla muistiinpanoja kirjoitettua ylös ja kun toi mun muisti on mitä on niin...... hihi

Nemon kanssa päikkäreillä =)

Tänää oli Nummelapäivä, onneksi kirpparilta ei löytynyt yhtä paljon tavaraa kuin yleensä. Viimeksikin taisin roudaa siel neljä neuletta yms tms. Nyt ostin vain kaksi paitaa. Kaupasta nappasin herkkuja tätä varten, kun olen käynyt saunassa voi vähän herkutella. Mulla on kyllä aina helkutin hyvät syyt ja selittelyt miks herkuttelen. Itseäni mä huijaan, en  ainakaan usko, että teidän elämä muuttuu millään tavalla herkuttelenko vai en, jepa. Näihin tunnelmiin ja maisemiin öitä puput. Pus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥