perjantai 7. marraskuuta 2014

Two cats & Nemo

Heipsu pupuset! Aivan erilaisella fiiliksellä kirjoitan kuin esimerkiksi eilen. Tänään ei oo tullut epäonnistumisia tai muutakaan aihetta josta oisin napannut kiinni ja tehnyt kärpäsestä härkäsen niinkuin eilen toimin. Nea 4-vee, ei ole täällä tänään. jee!


 Harmittaa ihan älyttömästi, että täältä lähti eilen aivan huipputyyppi kenen herkut söin, kenen huoneessa tyyliin asuin ja pystyttiin keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Olihan se tiedossa, että se tulee lähtee aikaisemmin kuin mä, koska mulle haettiin sitä lisäaikaa täällä olemiseen jonka siis sain. Tällä asiakkaalla josta tuli mulle älyttömän tärkeä lopetti siis hoitonsa viikkoa ennenkuin se olisi oikesti loppunut. Toisaalta olen tyytyväinen, että hän oli saanut täältä tarvittavat "kontaktit ja työkalut" joita se täältä lähti hakemaankin. Hyvä Jasmi! <3
 

Yks uus asiakas tuli kans eilen ja se majoittui mun kanssa samaan soluun, ongelmaksi muodostui se, että hänellä oli mukanaan kaksi kissaa joista toinen availi ovia ja piti kamalaa mekkalaa niin, että Nemo oli ihan paskat housuissa. Tultiin siihen tulokseen, että muutan viereiseen soluun. Eikä se mua ollenkaan haittanut vaikka oli rankka roudaa kaikki ne mun tavarat sieltä solusta tänne.

 Tää huone on paljon kotoisampi, täällä on vaatekaappi, kokovartalopeili, ikkunan näkymä on muutakin kuin soraa ja tässä meidän solussa on iiiiiiiiiiso sohva ja televisio. <-- yhteisissä tiloissa siis, mutta harvemmin tuossa kukaan muu kattoo televisiota kuin minä ja miun "solukämppis".


 Tänään oli se kauan odotettu ohjuri, se oli ihan ok. Tärkeintä mun mielestä oli se, että se pidettiin vaikka eilen kiukkusin siitäkin, etten halua mitään "sääliohjuria" jepjep.

Lääkärin tapaaminen > Ohjuri > Nummelapäivä > Rentoutus > Posse > Nukkumaan, siinä on mun tämä päivä tiivistettynä. kiitos ja hei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥