keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Onko täällä ketään?

Kukkuu, onko siellä ruudun toisella puolella ketään? Kukaan ei enään nimittäin kommentoi, mutta päivittäiset kävijät ovat lisääntyneet. Kommentejen avulla pääsisitte lähemmäksi "minua" ja samalla saisin vastauksia minua askaruttaviin kysymyksiin. Muutama postaus takaperin kysyin, että olisiko mitään järkeä laittaa minun onnistuneista kokkailuista reseptejä teille esim. omalle välilehdelle. Yhden yhtä vastausta en saanut. Blogiakaan on vaikea lähteä päivittelemään tai parantamaan ilman ehdotuksia. Olenko oikeasti täällä yksin ja kävijät joita näkyy minulle ovatkin vain eksyneet tänne ja äkkiä painanut näytöltä raksia?

No, mutta kuitenkin. Pikku hiljaa alkaa näkyä valoa tunnelin päästä viikonlopun shithappeneille, mutta vielä hyvin himmeästi. Oon aina uskonut siihen, että kaikki järjestyy ja onhan minulla tsemppilause tatuoituna käteenikin "Believe in yourself". Tuota lausetta ei voi olla liikaa lausumatta. Niin se vain on kaikki lähtee siitä uskotko itseesi? Jos et, niin elämästä tulee hyvin hankalaa. Näin ainakin voisin kuvitella.

Nyt pistän iloisemman vaihteen päälle ja lähden salille rehkimään itseni puhkipoikki kasaan ja nautin vapaasta illasta ihan rauhakseni sitten suihkunraikkaana omalla kotisohvalla, kiitti ja heihei =)



11 kommenttia:

  1. Täällä ollaan! :D toi kokkaus välilehti juttu vois olla ihan kiva idea :)

    VastaaPoista
  2. juu kokkaus välilehti juttu joo!! :D

    http://littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä ainakin lueskelen :)

    VastaaPoista
  4. Mulla kesti jonkun pari vuotta että ihmiset alkoi löytää mun blogia ja kommentoimaan. :D Kun en ollut kommentoinut mihinkään blogeihin enkä ollut millään blogisivustoilla niin kukaan ei löytänyt sitä! Kommentit on kuitenkin ne bloggaamisen suola ja muistan miten innoissaan olin mun ekasta kommentista/lukijasta... Pointti tässä oli että kyllä se siitä lähtee liikkeelle :)

    Uusi lukija ilmoittautuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on, ettei nyt ihmiset löydäkkään blogia jos sitä periaatteessaa ei lähde ns. "mainostamaan". Tällä kirjoituksella hain enemmänkin sitä kun aikaisemmin lukijat ovat kommentoineet edes silloin tällöin ja nykyisin yhteenkään kirjoitukseen ei tule mitään tekstiä. Sama täällä, ihan intopiukeena alkoi kirjoittamaan uudella "tsempillä" kun huomasi jonkun lukevan tai kommentoivan =) Kiva kun liityit lukijaksi!

      Poista
  5. Joo hei reseptejä kehii vaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihmetellyt minne oot kadonnu :) hyväkun oot takaisin! Reseptejä alkaa tippumaan sitä mukaan kun jaksan taas kokkailla ja kuvailla!!

      Poista
  6. Kiinostais kuulla siitä shithommasta et mitä on meienillää :/

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥