tiistai 28. tammikuuta 2014

Fail

 Mä oon tosi kyllästynyt tällä hetkellä mun elämäntilanteeseen. Mitään erikoista ei tapahdu töiden osalta, mutta onneksi siihenkin tosiaan tulee muutos alle kahden viikon päästä. Mua ahistaa mennä illalla nukkumaan ja odottaa milloin herätyskello soi. Herätä, käydä suihkussa, meikata ym. ja lähteä töihin jossa mulla ei oikeastaan ole edes töitä. Työmäärään on tullut onneksi pieni muutos ja osalle päivää löytyykin tekemistä. Tuntuu vain, että työt ovat täällä vain ns. kiven alla. (kuten kuvassa meidän Nelssonkin, hih) Kohti uusia tuulia ja ottamalla vähän takapakkia niin hyvää tulee loppujen lopuksi. Tästä olen aivan varma, näin sen on tarkoitettu menevän.


Onneksi mun päiviä piristää niin kaverit kuin salilla käyntikin. Okei, ehkä vähän oma mieskin tuo iloa arkeen ja auttaa mua jaksamaan. Tänään kävin salilla tekemässä ainoastaan pienen lenkin juoksumatolla  sillä eilisestä treenistä paikat kipeänä, huomenna pitäisi mennä rankalle aerobiselle niin säästän sinne sitten voimia ja suuntasinkin mun siskon luokse tekemään "terveyslettuja"sekä huomisia eväitä. Ihanaa kun joku jaksaa kuunnella ja saa olla itsekkin kuulolla hänen murheistaan kuin myös ilon aiheita pääsee ensimmäisten joukossa todistamaan. Esimerkiks mun sisko Emmi osaa myös antaa kritiikkiä mulle ja auttaa mua ymmärtämään mun käytöstä. Hän osaa ottaa asioihin muunlaisen näkemyksen ja jakaa sen mun kanssa. Arvostan rehellisyyttä ihmisissä varsinkin omilta läheisiltäni. Isona plussana on jos he saavat minut ymmärtämään uusia tai vanhoja asioita uudella tavalla. Oma näkemykseni ei nimittäin ole aina se oikea ja tätä varten tarvitsenkin läheisiäni niinkuin tarvitsevat kaikki muutkin, eikö?

-
Hyvin kuvauksellinen klo 6:20 :D



Nyt on hyvä hetki aloittaa se reseptivälilehti noilla letuilla ja eiköhän me sinne pikapuoliin saada muitakin ohjeita ;)

Huomasittekin varmasti, että tekstissä esiintyi muutamia kursivoituja lauseita. Niihin on syynsä. Nimittäin kirjoitin ne aikaisemmin päivällä helpottaakseni iltaista loppukasausta tämän postauksen osalta. Piti vain laittaa kuvat koneelle liittää ne tähän ja tädää valmista. Suunnitelmiin tuli muutoksia ja en mennytkään salille. Terveyslettuja tosin koitettiin tehdä Emmin kanssa, mutta ei niitä voinut kutsua edes letuiksi. Tehtiin kaksi satsia; toinen maistui halloumi juustolle ja toinen munakokkelilta, ei siis kovin hyviä eikä edes letun muotoisia. Huono resepti. Onnistuttiin me onneksi tekemään herkullista kanawokkia! hyvä me ;)





  Nyt on aika taas mennä odottamaan nukkumattia ja huomista työpäivää. Huomiselta päivältä toivoisin hieman positiivisempia mietteitä =) kiiiitos.

2 kommenttia:

  1. Ite koen myös et oma elämä ois jotenki pysähtyny paikoilleen.. kaipaan asioita joita en tavallaan sais kaivata ja huoh..
    Hyvän näköstä toi ruoka! :p hmm mä jotenki käsitin et oot vaihtanu jo duuni paikkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 10.2 eka työvuoro uudessa paikassa :) mulla kanssa tulee just niin, että kaipaa asioita joita ei sais tai edes kannattaisi. Ehkä mä vedän jonku vauhti vaihteen päälle kinhan semmoinen jostain ilmestyisi, onko semmoista edes..... hehe:D

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥