maanantai 6. lokakuuta 2014

Plussia enemmän kuin miinuksia, onnistuuko?

Oon iha täpinöissään kun oon palanut taas tänne teille kirjottelemaan. En tiiä ootteko te yhtä innoissaan, mutta mulla juttua riittäis vaikka muidenkin blogeihin! Ja samalla tää on hyvin "terapeuttista" ja piristää mun päiviä varsinkin lukea teidän ihania kommentteja <3 oon ihan otettu siitä, että kuinka moni teistä on tsemppaamassa mua. Odotin hieman erilaista palautetta/paluuta, mutta se taas johtuu siitä kuinka aina pelkään pahinta ja saatan luovuttaa välillä liian helpolla.

Eilen törmäsin mun lukulistalla olevaan blogikirjoitukseen  jonka kirjoittajana on kaimani Nea. Tosi harvoin tulee mietittyä omia hyviä puoliaan. Minä itse ainakin olen kova soimaamaan itseäni kaikista mahdollisista virheistä joita satun tekemään. Voisin sekunneissa teille kirjata kauhean litanian negatiivisia asioita minusta. Nyt teen poikkeuksen ja tartun härkää sarvista kiinni. Mietin, ja kerron teille omat hyvät puoleni. Katsotaan mitä saan aikaiseksi :-)

Sosiaalinen
Olen tarhakakarasta asti ollut hyvinkin sosiaalinen. Muistan äitini kertoneen minulle kerrankin kun bussissa menin lyhytkasvuiselta naiselta kysymään "hei miks oot noin lyhyt" äiti sai hävetä silmät päästään, mutta edelleen olen peloton uusille asioille Ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Nykyisessä tilanteessa sosiaalisuudesta on paljon hyötyä, kun olen ollut erilaisilla osastojaksoilla on siellä hoitohenkilökunta vaihtunut ja joutunut aloittamaan monesti "oman tarinan" alusta uudelleen ja uudelleen. 


Suorapuheinen
Jos jotain kysytään saatan samalla sekunnilla kertoa oman mielipiteeni. Välillä tämä ominaisuus ei ole positiivinen sillä suusta saattaa lentää ihan mitä vain.. Pidän tätä ominaisuutta silti enemmän positiivisena kuin negatiivisena sillä muille on hyvä kertoa mitä mieltä todella on. Tottakai täytyy myös miettiä millä tavalla tuo esiin oman mielipiteensä eikä vain töksäyttää mitä sattuu. 


Kokeilunhaluinen/peloton uusille asioille
Jos listasin kaiken mitä pelkään niin saattaisi mennä tovi. Pelkään nimittäin kaikkea mahdollista. Kuitenkaan uudet asiat eivät minua pelota. Uskallan laittaa itseni likoon ja käydä kokeilemassa vaikka jotain uutta jumppapaikkaa, huvipuiston uusia laitteita sekä rakastan haasteita, varsinkin työelämässä! Tykkään älyttömästi kun saan töissä lisää vastuuta ja pääsen tekemään töitä esimerkiksi toiselle osastolle. Kokeilunhalukkuutta painostan vielä sillä, että laitoin syksyn yhteishaussa korkeakouluihin paperit sisään ja katsotaan mitä tapahtuu, pääsenkö opiskelemaan vai en.
Toivoisin kaikkia teitä tekemään postauksen jossa mietitte tarkasti omat hyvät puolenne! Kaikilla niitä on. Jotkut joutuvat miettimään enemmän, toiset vähemmän. Puspus :) <3

4 kommenttia:

  1. Kaikki samat piirteet löytyy myös täältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa 😄😄 rupesin miettimään pitäiskö tehdä samantyylinen postaus niistä negatiivisista piirteistä/oudoista tavoista. Voisin sen ehkä toteuttaa tässä tulevaisuudessa, naurattaa nyt jo miettiä sun reaktiota mun outoihin tapoihin hihiiii 😗

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥