torstai 31. lokakuuta 2013

UPS!

Hupskeikkaa! miten on päässytkään käymään näin, etten ole käynyt kirjoittelemassa mitään. Vajaa viikko on taas vierähtäny kuin hujauksessa. Ei ihan pysy edes päivien mukana. Elelen tälläki hetkellä vielä Tiistaissa.  Huomenna viimeistään vois palautua todellisuuteen sillä on Perjantai ja viikonloppuvapaa tiedossa, uh <3

Ylitin itteni tosiaan Maanantaina ja lähin tosiaan mun kaverin kanssa yli tunnin lenkille ja sen jälkeen kaupan kautta kotia tekemään maailman kauheinta jauheliha-katkarapupiirasta. En ymmärrä miten ihminen voi epäonnistua ruoan laitossa näin pahasti, tää on mulle aika kova kolaus mulle. Oon siis ihan superhyvä kokki enkä ikinä oo oikeastaan epäonnistunu kokkaamisessa, mutta nyt.... meni kyllä niin päin honkia kuin olla ja voi. Ostin vahingossa katkarapuja jotka oli yrtti-valkosipuli mömmössä, ja se toi koko piiraaseen niiin hirveän maun, että meni valitettavasti koko vuoallinen roskiin. Oon niin sitä vastaan, että ruokaa heitetään roskiin.. nyt ei vaan ollu vaihtoehtoja =(

Puhuin kans Maanantaina siitä uudesta tatuoinnista joka mun piti eilen ottaa. Menin paikalle ja suunniteltiinkin se idea kokonaan uusiksi sillä alkuperäinen suunnitelma oli liian äijämäinen eikä ois ollu yhtään mua. Varattiin uus aika kahden viikon päähän ja voin sanoo, että siitä tulee niiiiin mageeeee!! (.... kallis ja isokin)

Luin eilen illalla aivan mahtavaa blogia jossa oli pohdittu ystävien käytöstä ja toimintatapoja. Kommentoinkin kyseiseen teksiin siitä, että lukemani tuntui itsekirjoittamaltani. Ja tänään todistin taas kuinka inhottavalta tuntuu kuin toinen ei kuuntele ollenkaan minua tai halua edes tietää mitä kuuluu. Hänellä riittää kyllä omia juttuja sitten senkin edestä... Tästä pääsette tekstiin jonka eilen luin ja toivon teidän kaikkien muidenkin sen lukevan.

öitä pupuliinukset <3







2 kommenttia:

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥