keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Winter, Im ready!

Pupuliinukset, täällä minä taas hei! Virkeänä olin vielä pari minuuttia sitten, kunnes nyt tää väsymys iski päin kasvoja. Ehkä mä silti jaksan teille vähän kirjoitella.

Ekana eilisiin eväisiin viitaten tänään mä muistin ottaa OIKEAN eväsrasian töihin ja sain nauttia mun naminami ruoasta. Auton talvirenkaiden vaihtokin oli tänään. Tuntu vähän hassulta vaihtaa ne nyt, koska ei oo pakkasta edes tulossa tällä viikolla. No nyt niitä lumia & pakkasia voin odottaa innolla kunhan mittari ei mee liaaksi miinuksen puolelle. Eskimoelämää ei kiitos tälle talvelle vaikka lumi onki ihana asia talvessa, kunhan sitä ei oo metri tolkulla vaan pari cm riittää. Huomasin kanssa, että nyt alkaa huulirasvakausi sillä mun huulet alkaa taas rohtua ja se on joka vuonna sama ongelma. Yleensä jouluaattona viimeistään näytän siltä, että kirkkaanpunaista huulipunaa olis ympäriinsä. Enkä edes käytä huulipuunaa :D

Salilla kävin taas vetämäs vpr -treenin ja jumaliste mun pakarat huus vähintää hoosiannaa. Niin pahalta tuntui, mutta silti jatkettiin loppuun saakka. Ei niitä tuloksia saa pysymällä omalla mukavuusalueella. Sen alueen lähimaillakaan mä en kyllä tän päivän treeneis ollu. Nyt tää väsky tyttö painuu viltin alle odottamaan omasta rakasta kotiin joka voi tulla saattelemaan mut untenmaille! 

Ps. Herkkupatongeilla käytii Picnicissä S'n kanssa tänää, naminami!! Ne on kyl niin maukkaita!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥