maanantai 21. lokakuuta 2013

Monday, tappiota ei tullutkaan

Hoplaa, Maanantai on kohta selätetty! Viikon hirvein päivä lukuunottamatta sitä jos viikonloppuna sattuis kärsimään kankkusesta. Nää alkavan viikon päivät ei oo kyllä koskaan toimiva yhdistys työpäivien kanssa. No jos jotain hyvää niin tein kyllä niin maittavaa ruokaa, nimittäin kinkkuparsakaalipastaa. En ollu aikaisemmin kokeillut tehdä tuota, mutta inspiraation sain Valion sivuilta ja siitä se sitten lähti. Oma mielikuvitus ruoanlaitossa on vain rajana ja aurajuustomurujakin uskalsin heittää joukkoon. Namnam, vesi kielellä?

Oon tosi huono pelaamaan minkäänlaisia pelejä, jos en voita suutun hullun lailla ja kaukana ei oo itkupotkuraivarit. Nyt oon löytäny mullekkin sopivan pelin nimittäin tää on joku etanaralli :D soveltuu kai perheen pienimmille, mutta sitähän mä oon. Eiksvaan... 

Töistä sen verran, että toimitettiin yhtee kohteeseen liika kasvei ku mitä asiakas oli tilannu. Kommunikaatio ongelmia ilmeisesti, mutta koska oon tehosihteeri tämänkin sain hoidettua loistavasti ilman meille aiheutuvaa tappiota, jeee! Brabra. Joskos huominen päivä ei tois tämmöistä stressiä töiden saralta! Öitä puput

Ainiiii!!! Mun tatska on nyt parantunu ku kävin värjäyttää sen uudelleen ja nyt varasin sit kolmanteen tatskan samalla ajan, eli uutta leimaa ois tarkotus ottaa 30.10. Happyhappy



4 kommenttia:

  1. oi onpas hieno tatuointi! :) Itelläkin olis tarkotus käydä ottamassa nyt lähiaikoina uutta kuvaa, jännittää vaan niin paljon etten saa aikaseksi millään varata sitä aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mua jännittää enemän mun tilin tyhjeneminen kuin se ottaminen:) ehkä vähän kyllä jännittää ottaa se kun siitä ois tarkotus tulla sen verran isompi kuin mitä mulla nyt nää 2 aikaisempaa on :)

      Poista
  2. Hei tosi kiva blogi :) Jos kiinnostaa, niin käyppä kurkkasee tännekkin suunnalle : http://jouua.blogspot.fi :-)♥

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥