tiistai 22. lokakuuta 2013

Kuivin ruokatunti ever!

Hei ihanaiset! Yks työpöivä selätetty taas ja aika vaihtaa vapaalle eli eikun treenikamat niskaan, rahka marjoilla höystettynä naamariin ja salille.

Toivoin eilen, että toivottavasti tänään töissä menis paremmin, mutta ei. Niin ei vaan käynyt ja nyt mun päivä ei edes menny töiden takia pilalle vaan mun omasta mokasta. Pakkasin illalla eväsrasiaan nulle sitä herkkupastaa ja otin sen rasian aamulla töihin. Sit iski ylitsepääsemätön nälkä ja ilosena veijarina kipitin jääkaapille aikovinani lämmittää sapuskan. Kannen avattuani kirosanat lenteli ja hyväkun ei itku tirahtanu nimittäin olin napannu väärän lootan mukaan ja nyt mulla oli sit pelkästään sitä pastaa mukana... Eli sitä niiku makaronia, ei oo mahollista. ... Näköjään on. Ei auttanu muutakuin syödä se, onneks oli sentää raejuustoo mukana. Duunikaveri oli kans aamul tuonu kuivakakkua jota vedin sitten suruun jälkiruoaksi. Kiteytettynä ihan huvittava juttu, sillä nyt oli niin kuiva ruokatunti kuin olla ja voi :D 

Karsin mun lukulistaa blogeista ja nyt toivoisinkin saavani uutta luettavaa, josko teillä ois hyviä blogeja mielessä niin öinkatkaa! Jookostakookosta? Päivitin samalla oman blogini ulkoasua, jotta pääsette esim kurkkaamaan kuviani instagramissa yms. Uusi bannerikin on ehkä tulossa jos vain jaksan tai suinkin kerkeän semmoisen väkertämään! 

Ps. Miks kaikista teistä on tullu niin hiljaisen hissukoita kun kommentteja ei uskalleta enään laittaa ;) muutoksiamuutoksia!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥