sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Tired child

Miten voi pientä ihmislasta väsy näin paljon vaikka yölliset unet olivat 8h pitkät. Kumma juttu, ei tässä näköjään viikonlopun aikana kerkeä tasaamaan univelkoja. 

Mä oon nyt niin hurahtanu salilla käymiseen. Se tunne ku on antanut tunnilla kaiken ja hiki vaan valuu on ihmeellinen. Se nimittäin on aivan ihanaa, mutta ei enään seuraavana päivänä kun pakaroista lähtien kaikki lihakset on ihan juntturassa ja hyväkun pääsee kävelemään. Mä en tiiä mikä siin on, mutta mun on koko ajan pakko saada uusia treenivaatteita. Viikolla kävin Intersportin alennusmyynneillä josta nappasin matkaan treenitopin, kahdet urheilurintsikat, pitkät treenitrikoot ja ehdottomasti paras ostos oli uudet salikengät!!

Autokoulun kakkosvaiheenkin sain vihdoin ja viimein suoritettu, tammikuussa ois kortti menny vanhaks. Ihan kyllä turha päivä mun mielestä oli, se liukasratakin kesti vaivaiset 2tuntia ja 24 autoilijaa... Muutaman kerran kerkis vetää liukkaille ja sit alkoki teoria osuus.. Rahastusta sanon minä! Nyt vedän lepoo sohvalla Nemon kanssa ja odottelen huomista työpäivää. Alle kuukausi ja sit sinne Amsterdamiin työmatkalle! :) puspus heiii!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥