keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Shitday

Voihan vitutuksen vieterit, mikä päivä takana. Katoin kalenterista, että Perjantaina ois 13. päivä. Mun mielestä se on taitanut aikaistua. Se on siis tänään. Onko kukaan muu samaa mieltä?

Oon ollu aamusta saakka niin huonolla tuulella, että tulin jopa itselleni vihaiseksi. Miten se on mahdollista, en tiedä itsekkään. Aina ei mee nallekarkit tasan. Tänää jouduin kohtaamaan töissä mun pahimman vihollisen jota oon koittanut karttaa mahdollisimman pitkään, nimittäin sähköisen hinnaston tekemistä. Ei varmaan sano kovin monelle yhtään mitään, mutta ootte ihan tyytyväisiä siitä ettei teidän tarvitse edes tietää mitä se tarkoittaa tai mikä se on. Uskokaa pois, helpottaa elämää kummallisesti jos mäki oisin tietämätön koko jutusta. Sain kuitenkin sen lähes valmiiksi tänään eikä aikaakaan ole nyt kulunut sen tekemiseen kuin vajaat 14h....

Ainoa valon pilkahdus tässä kauheessa päivässä oli kun pääsin mun ystävän kanssa syömään ja juorulemaan kaikkee turhaa. Ystävät on aika iso voimavara. Kuuntelee kun on murheita, jakaa hyvät sekä huonot hetket. Niiden kanssa jaksaa nauraa vaikka koko päivän eikä aina tarvitse edes tehdä mitään ja silti on mukavaa olla  niiden seurassa. Älkää siis ikinä unohtako teijän hyviä ystäviä.

Toivotaan huomisesta parempaa päivää! Olipas nyt muuten aika syvällistäkin tekstiä, ei niin mun tyylistä. Annettakoot se mulle anteeksi, välillä vähän yllättyksiä jopa mulle, heh. Öit <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥