torstai 12. syyskuuta 2013

SeiskaTorstai

Hyssyntyssykät!! I'm much more happy than yesterday! Tulipahan sitten todeksi se, että Perjantai 13. Päivä oli vain aikaistettu ainakin mun kohdalla. Ei oo sitten huomenna stressattavaa. Oon ehkä hiukan taikauskoinen. Esim. Horoskooppeja ei saa IKINÄ lukea ääneen sekä uudessa kodissa ensimäisenä yönä täytyy laskea ikkunat ennen nukkumaan menoa. Onks teillä mitään taikauskoon liittyviä uskomuksia joista pidätte kiinni?

Oltiin M'n kanssa tänään Järvenpäässä katsomassa mun veljenpojan fudispeliä. Ihan tuli oma lapsuusaika mieleen kun harrastin jalkapalloa. Pojat jaksoi tsempata koko pelin ja meno oli jännää. Takkiin tuli, mutta hauskaa oli. Se on tuossa iässä vielä tärkeintä.

Meil on ollu alusta saakka mun nykyisessä työpaikassa "seiskatorstai". Aika monissa firmoissa on ns. Pizzaperjantai ja me nyt ollaan keksitty vähän omanlainen päivä. Joka Torstai aamu ollaan käyty hakemassa irtonumero. Nyt tuli muutos siihen ja tilattiin toimistolle se lehti!! Normal or not?? Hauska viikon piristys ainakin ;)

1 kommentti:

  1. haha itekkin oon vähän hassun taikauskonen :D viime viikonloppuna kun ajettiin autolla ja musta kissa juos sen tien yli niin olin aivan varma että päivä tulee olee ihan surkea :D ja ite en taas ikinä lue vanhoja horoskooppeja :>

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥