sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Weeekend

Heipskukkuuuu!

Oon täällä taas teille kertomassa mun muutamasta päivästä, vaikkenkaa kovin laajakirjoisesti sitä tule tekemään. Mun elämä suoraan sanottuna on melkoisen tylsää. Nyt viime viikon aikana tajusin vasta, että sehän on vain musta kiinni tällä hetkellä kiinni kuinka tylsä haluun olla. Tottakai se heijastuu sillä tavalla mun päivän ohjelmaan. Esmes työpäivän jälkeen jos kerkeän istahtaan sohvalle käy hyvin helposti niin, että mun ahteria ei saa repimälläkään irti siitä. :D Sen takia kovasti odottelen sitä kun aloitetaan taas kaverin kaa käymään salilla ryhmäliikuntatunneilla. Pitäis muutenkin nähdä kavereita paljon paljon useammin!

Perjantaina tuli käytyä terassilla, mikä ihana ilma oikein oli! Eilen töiden jälkee ahkeroin kaksi vuoallista makaroonilaatikkoa ja tänään lettuja. Oon muute aika mestarikokki vaikka itse sanonkin. Rakastan tehä ruokaa kuhan vaan jaksan alottaa koko prosessin. Mun bravuuuria on kyllä toi makaroonilaatikko ja jälkkärinä mokkapalat. Namnam. Onks teillä jotai omia bravuuuuureita?
Öitä muruset!







1 kommentti:

  1. heei oon ihmetelly kun et oo postaillu mitää ja ku kävin kattoo sun blogiis nii siel oliki et oot tehny uuden blogin :D no liityin lukijaksi tännekkin :)!

    http://nede93.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥