perjantai 5. heinäkuuta 2013

Tien päällä

Yks työpäivä hoidettu taas kunnialla loppuun ja nyt ollaan tien päällä menossa Mikkeliin. Tänään ei ole vain ollut hyvä päivä vaan aivan älyttömän hyvä. Kaikki palat on jotenki loksahtanut kohdilleen. Mun mekko Nellyltä tuli tänään, kaiken lisäks se oli sopivan kokoinen. Pelikoneista jäin voitolle 140€ sekä työvuoro meni nopeasti eikä edes ollut yhtään perjantai kiukku asiakasta. Paremmin ei tällä hetkellä vois mennäkkään. Tuuria kun on niin tolkkua ei tarvita, eikö se sanonta jotenki noin mene?

Matkaeväätkin tuli ostettua ja nyt ajellaan vain turvallisesti määränpäähän ja stressaillaan, että onhan kaikki tarvittavat juhlavermeet mukana huomista varten. 

Ainiin, unohin eilen kertoa mitä muuta löysin shoppailtu reissulta. Mä oon siis tunnetusti kynsien pureskelija ja nyt muutaman viikon jaksoin niitä kasvattaa, mutta sitte tuli kauhee stressi ja purin kaikki pois. Tästä syystä ostin tekokynnet sinne häihin sekä uutta kynsilakkaa varpaisiin. Miten ihmeessä saisin kasvatettua nää kynnet, oisko neuvoja?

Mukavaa viikonloppua kaikille toivotteleepi nörtti pelkääjänpaikalta!






2 kommenttia:

  1. Todella nätti tuo mekko, mikä sulla on ekassa kuvassa! :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) oon niin iloinen, että Se tuli just sopivaan aikaan mulle!

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥