keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Ihme mietiskelyä

Joka naisen unelmakodissa on pakko olla mahdollisimman  iso vaatehuone. Mun kotiin semmoista ei tuu ellei musta tuu rikasta lätkävaimoa jolla on siivooja, nimittäin meillä on tällä hetkellä pienen pieni vaatehuone ja se on aina aivan kamalassa kunnossa. Siivoon sen ja kun seuraavan kerran valitsen vaatteita heitän kaikki siihen lattialle ja taas se on kuin pommin jäljiltä. Nyt oon pari viikkoa välttänyt siivoamasta sitä, mutta tänään oli pakko kun ukko valitti koko ajan. Aikaa meni huimat tunti ja hiki virtasi kuin pienellä porsaalla. Miten saisin sen nyt oikein pysymään järjestyksessä?! 

Asiaan ei ainakaan auta se, että meijän Nemo tykkää nukkua siellä. Ovi ei pysy kiinni niin ei me saada kattiakaan sieltä pois pysymään.
Töistä sen verran, että nyt uutisissa on ollut paljon juttua työttömistä. Monet mun kavereistakin on sanonut, ettei ne saa töitä vaikka hakemuksia on jätetty isot pinot. Mä en ymmärrä. Mä en oo ikinä ollut työttömänä. Oon alottanut kaupan kassalta ja tänään irtisanoin itteni huolto-asemalta sillä sain töitä sihteerinä. Oon dotä mieltä, että kuhan ei ole nirso työpaikkojen suhteen saa myös niitä töitä helpommin. Ei kukaan voi ensimäiseksi työpaikakseen saada toimitusjohtajan titteliä.

Tässä nyt vähän tämmöinen jaarittelu, mietiskely postaus. Eipä tuu mieleen milloin ois ollu näin paljon järkevää asiaa kiteytettynä yhteen päivään.



1 kommentti:

  1. Mulla menee vähintään 3 tuntia kun rupeen siivoomaan vaatekaappeja! Siks teenkin sitä tosi harvoin ja sen kyllä huomaa :D Suurinosa vaatteista on siinä vaiheessa "nätissä" kasassa vaatekaappien edessä...

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥