keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kirppailua

Täällä kirjoittelee edelleen kuumeileva nuori nainen. Oon nyt vasta toista päivää kipeänä ja oon kyllästyny tähän touhuun. Pitäis vaan lepää, lepää ja lepää. Mä en vaa millään jaksais loikoilla sängyssä, vaan ois kiva tehdä jotakin. Päätinpä sitten käydä kirpparilla.

Löysin ittelleni laukun, Hello Kitty t-paidan, ruutupaidan ja farkkumekon. Yhteishinta jäi alle 10:n euron. Rakastan käydä kirppareilla, löydän melkein aina jotain kivaa ja edullista. Toi meijän lähi kirpputori on aivan superhyvä. Koukkasin samalla reissulle TAAS apteekin kautta ja kävin hakemassa yskänlääkettä muiden mun flunssalääkkeiden seuraksi.

Nyt ei oikeesti ois varaa ollakipeenä kun viimeisiä viedään Shellillä ja mitenkään mun omatunto ei anna periks hakea sairaslomaa vaa vedellää nyt sit buranan voimillaloppuun saakka. Onneks nyt viel huominen on vapaapäivä niin joskos tää nyt sit helpottais. 

Kyselin eilen niistä postausideoista niin eikö kelllään oo mielessä mitään "erikoispostausta" jonka haluaisitte minun toteuttavan?





1 kommentti:

  1. Onko tässä postauksessa 4 vai 5 kuvaa? Ihan kun mulle ei aukeisi toka kuva ollenkaan, vai onko siinä edes sellaista :D

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥