perjantai 29. marraskuuta 2013

Friday, Friday, Finally here!

Perjantai, Perjantai, Pizzaperjantai! No ei kai. Ihan vaan perinteinen Perjantai on täällä taas, vihdoinkin. Viikko on kyllä vauhdikkaasti mennyt vaikka silti tuntuu, että tässä on kerinnyt tekee sitä sun tätä. Kirjoittelinkin Maanantaina siitä, että pitäisi siellä Lanttilassa käydä ja siellähän mä sitten päätin käydä ja kuten totesinkin sieltä löytäväni yleensä jotain niin poikkeusta ei tälläkään kertaa syntynyt =) Muutama neule, farkut ja treenitoppi pääsi nyt uuteen hyvään kotiin eli mun vaatekaappiin! Jee.

Nyt alkaa hiukan "synkempi" osuus sillä aijon purkaa tänne kiukun mun kuntosalia kohtaan joka on aivan peeestä, tai ei se sali vaan ne työntekijät. Sillonku alotin siellä tein suoraveloitusvaltakirjan jotta se ois yksinkertaisempaa veloittaa joka kuukautinen kuntosalimaksu, mutta ei niin ei käynyt. Viime kuussa tipahti Lindorfilta maksukehotus tai muuten menee perintään, häh??! Sen rahanhan pitäisi joka kuukauden viimeinen päivä hävitä mun pankkitililtä tuhkana tuuleen. No eikun luuri käteen ja selvittelemään mistä on kyse. Päädyttiin ratkaisuun, että maksan Lindorfilta tulleen maksumuistutuksen kera 5€ muistutusmaksun joka hyvitetään seuraavassa veloituksessa. Näin ei kuitenkaan käynyt vaan kaksi viikkoa sitten mulle tipahti taas samanlainen maksumuistutus luukusta ja jumaliste ku kirosanat alko vaan kipuamaan kurkkua pitkin suusta ulos. Eikun taas soittoa toimistolle ja tällä kertaan ei niin ymmärtäväisenä. En ymmärrä kun joudun niin paljon näkemään vaivaa, että kuntosali pääsee veloittamaan minua? Suoraveloitusko muka helppoa, ei ilmeisesti. Sähköpostia perään ja silti asia jäi käsiteltäväksi. Lenkkarit niskaan ja lähin käymään kasvotusten keskustelemaan asiasta ja tiukkana sitten päätin vaatia enemmän korvausta (olisivat antaneet seuraavassa laskutuksessa 10e hyvityksen jonka siis olen jo jokatapauksessa maksanut ylimääräistä), mutta asiaan ei selvyyttä tullut muutakuin, että tämän kuntosalin toimitusjohtaja joka on myös laskuttaja huuusi ja haukkui minua. Saanko kysyy minkälaista asiakaspalvelua tämä on???? Aivan ala-arvoista sanon minä. Kaivelin sitten salisopimusta esiin ja katsoin ehtoja miten saisin purettua koko sopimuksen ja ei tarvinnut näyttää kuin yhdelle sopimusta kun vastaus sieltä jo ilmeni, kuntosalin edustaja ei ole allekirjoittanut itse sopimusta eikä sopimuksessa ilmene mitenkään kenen kanssa sen olen solminut. Joten sen voi mitätöidä vaikka samantien. Ongelmahan tässä on se, etten nyt tiedä haluanko vaihtaa kuntoilupaikkaa vai en. Jos nyt yhtään pitäisin kiinni periaatteistani niin olisin jo irtisanonut kyseisen sopimuksen, mutta joku mua nyt siinä kuitenkin vähän mietityttää. En mielestäni ole ansainnut henkilökunnalta noin alhaista palvelua saatika sitten TOIMITUSJOHTAJALTA?!

Noin, se siitä murjotuksesta. Koitin eilen antaa Nemolle matokuurin, mutta se ei ihan mennyt kuin Strömsössä. Ei sitten onnistunut millään. Viimeks ei kyllä ollut noin hankalaa. Poitsu ei millään voinut olla paikallaan ja vaikka kuinka syvälle kurkkuun sen tabun lykkäsin niin jostain kumman raosta sai sen venkslattua ulos suustaan... No joku toinen kerta sitten uudestaan. Löysin muuten eilen Anttilasta aivan ihanan Iphone kuoren. (Mähän oon siis ihan koukuttunut ostamaan puhelimiin kuoria, tällä hetkelä taitaa olla semmoiset 6-7 kuorta ja lisää varmasti tulossa..) Se on semmonen leopardikuosinen jossa on pinkit reunat, aaaaaaaaivan ihana!

ps. meidän toimistopäällikkö on pikkuhiljaa alkanut tottumaan jo päivärytmiin ja uskaltautuu kuopastansakkin ulos =) have a nice weekend!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥