tiistai 19. marraskuuta 2013

Sleep Teddy.. sleep well teddybear

Hello my friend! Minkä takia karhut saa vaipua talvihorrokseen, mutta mä en? Voisin sanoa olevani maailman onnellisin likka ku saisin vaaan nukkua ja herätä kesällä kun ei ole enään pimeää. Ei siinä ettenkö talvesta tykkäisi, rakastan esim joulua! Se on niin kiva laittaa kotiin kynttilöitä, punaisia joululiinoja sekä kaiken maailman muuta tilpetöhööriä! Pimeys vaan masentaa ja väsyttää mua entisestään eikä sitä yhtään edesauta se, että töissä on tällä hetkellä kuoleman hiljaista. Päivät pitkät pelailen candy crash sagaa ja odotan milloin saan lisäelämiä. Onneks mulla on yks kaveri joka on samassa tilanteessa ja päivitellään toisillemme facessa tylsyyttä :D

Ostin sieltä Amsterdamista tosi kivan beigen blingbling laukun joka natsaa mukavasti mun ruskeiden talvipopojen kanssa. Laukulla hintaa oli 20€... paljonkohan täällä meidän rakkaassa kotimaassa tuosta joutuisi pulittamaan. Jokatapauksessa enemmän.. Tässä just pohdiskelin kuinka onnellinen mun ukko on kun saa nauttia mun seurasta sillä äsken omin pikku kätösin tein sämpylöitä, jauhelihapiirasta (tällä kertaa tein jopa pohjan itse) ja salaattia. Nyt odottelen herraa töistä kotiin, että se pääsee nauttimaan eukon eväistä. Heh

Mulla on muuten autoillessa tullu hyvin huono tapa tekstailla sekä tänään tajusin jopa ottaneen ittestäni kuvan kun kruisailin töistä kotiin. Ei ole kyllä turvallista itselleni saatika kanssa autoilijoiden näkökulmasta.. onko muilla huonoja tapoja auton ratissa?

Ps. Firma  pikkujoulut lähestyy, me lähetää tukholmaaan!!!







2 kommenttia:

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥