perjantai 22. marraskuuta 2013

XMAS is comiiiing

Perjantai on täällä taas, eikä viikonlopuksi ole mitään suunnitelmia. jee! Saan nyt ne mun tarvitsemat piiiiitkät yöunet ja ehkä kerkeän jopa pitkästä aikaa kirppareita kiertämään. Oon tässä jo ruvennutkin ikävöimään edullisia ja hyviä ostoksia. Ostosaddikti, raha polttaa taskuissa, ehkä näin on.... Mutta semmonen mä oon.  Enkä muuksi muutu vaikka kuinka oon koittanu alkaa säästeliääksi.

Käytiin toissapäivänä ukon kanssa sen mamman luona ja jokavuotiseen tapaan koitettiin saada hyvää joulukorttikuvaa aikaiseksi ja tällä kertaa siinä onnistuttiinkin. Edellisvuosina ollaan koitettu saada jokainen (3) koira kuvaan pikku tonttulakin kanssa siinä onnistumatta. Nyt kuvautettiin ainoastaan yksi koira poronsarvien kanssa ja mun mielestä kuvasta tuli aivan upea! Nyt saa avoppi hyvän joulukortin lähetettäväksi sukulaisille. Otin ideasta vaarin ja tänään ajattelin käydä kaupassa ostamassa jonkun kivan tonttulakin tai vastaavan jonka voin laittaa Nemolle ja ottaa kanssa mainion jouluisen kuvan ja teetättää siitä joulukortin. Näinköhän tulee onnistumaan kun tuo meidän riiviö on semmoinen menijä..

Eilen piipahdettiin Järvenpäässä mun veljen perheen luona. Pelailtiin poikien kanssa muistipeliä, Afrikan tähteä sekä monopolia. Pakko myöntää, mutta mä hävisin muistipelissä. Vanhin veljenpoika keräs pelistä 14 paria ja mulla loppujenlopuksi ainoastaan neljä... Syötiin siinä vähän iltapalaa ja lähdettiin ajamaan kotiin. Ainiin pakon edestä oli myös ostettava Lumilyhtykalenteri josta puolet myyntituloista menee veljenpojan jalkapallojoukkueelle, sillä muistan kuinka itse niitä myin sukulaisille ja tutuille. Nyt meillä sitten on kotona jo kaksi joulukalenteria. Lumilyhty ja partiolaiskalenteri :) Eikun Joulukuuta odottelemaan.

ps. Mun tatska on melkein jo parantunut ja näätte alhaalla kuvasta sen oikean värityksen ja varattiin muuuuuuuuuuten uusi työmatka Tammikuulle SAKSAAN!




6 kommenttia:

  1. Ah toi pitkään nukkumisen tunne on niin ihana! Ihan paras <3 Mitäääh, miten sä koko ajan pääset matkustelee työn puolesta? Ihan epistä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No me käydään messuilla katsomassa vähän uutta mallistoa ja ideoita minkälaisia ruukkuja ym. kannattaa asiakkaille tarjota =) Vähän hassua kyllä kun en oo tottunut, että työnpuolesta pääsee ulkomaille kun en mä lomillakaan pahemmin lentele minnekkään. hih

      Poista
  2. nyt ton tatuoinnin värit näyttää tosi hyviltä! :) ääh mäkin haluun jonkun kuvan tohon reiteen mut mulla ei oo hajuukaan et mitä siihen vois tulla, tai ideoita on paljon mut ei niitä voi oikein yhdistelläkkään ja nii :D
    suloinen koiruus, kiva idea tehä tommoset joulukortit, ens vuonna voisin tehä Helmistä sukulaisille valokuvakortin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) itekki tykkään noista väreistä aivan mahottomasti. Ne on niiku niin mua niikuin koko tatuointikin. Mullaki ois vaikka mitä uusia ideoita, mutta ton kivun jälkee en hetkeen hanki kyllä näiden kolmen lisäks yhtään uutta :)

      Poista
  3. OMPA IHANA TATSKA ! ♥ mäki haluisin, mutta mun pikkureidet on vähän liian runsaat tuollaiseen XD

    VastaaPoista
  4. ihan älyttömän upee tatska ja noi värit!! :) ihana blogi myös sulla ja hei lueskelin tuolta uudesta postauksesta sun ongelmia sen kuntosalin kanssa niin sanoisin et jos vaan mahdollista niin vaihda paikkaa, ellei nykyinen ole oikeasti hintansa veroinen. jatkamalla siellä tuet vaan sun rahoilla niiden töykeetä palvelua ja yrittäjien täytyisi tietää miten asiakkaita kohdellaan jos ne halutaan pitää. jään seurailemaan sun juttuja :-)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥