keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Pikkujouluristeily

Oho, puolitoista viikkoa on mennyt kuin siivillä tanssien.. Tai ainakin Viking linen tanssilattialla, hehheh. Olipa taas sutkautus.

Eli viikonloppu vierähti firman pikkujouluristeilyllä jossa oli hupihauskaa. Syötiin, juotiin, juoruiltiin ja shoppailtiin. En mä oikeastaan muuta ostanut kuin yhden laukun. Perjantaina ennen reissuun lähtemistä, mulla repes kesken työpäivän farkut. Siinä sitte mietiskelin missäköhän kunnossa ne vaatteet on viikonloppuna, mutta hyvin ne säily ehjänä! Työkaverit naureskeli kun olin pakannut mukaan puolet  mun vaatekaapista ja muilla oli vain joku pikku nyssäkkä tai reppu.

Ei mulla oikeastaan tällä kertaa ole teille muuta, mulla lupaan taas kerran parantaa tapani ja aloittaa kirjoittamaan aktiivisemmin!! =)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista ♥